Video: Indoor autogyro "Whopper" Nu ook tekening!

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Pjotrrr, 28 feb 2006.

  1. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Die rotor is echt kinderspel. :p Het is dat ik geen verstand heb van die angle of attack enzo.. :) Maar een "Whopper for dummies" tekeningetje komt met de tijd wel een keer opdagen denk ik.

    Mischien een kingsize versie van 6mm depron voor buiten? Wie durft? Zou je met depron nog grotere bladen kunnen maken, of is die 25cm zonbeetje de max voor een carbon sparretje voor et ding omklapt?
     
  2. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    Voorruit, ik zal ook eens reageren...
    Ik heb onlangs een TWIRL gebouwd naar aanleiding van een plannetje die ik van iemand gekregen had, ik ben niet iemand die geen bron vermeld, dus zal ik er wat fotos van de beschrijving bij doen en een fotootje van het modelletje dat ik gebouwd heb. Ik zal straks ook meer laten zien op de club website met filmpje en al. Deze autogiro vliegt goed en is zo gebouwd en de kosten zijn laag...voorlopig maar eerst wat fotootjes...als je meer wil weten vraag gerust

    laat ik nu niet weten hoe ik die fotos erbij krijg??????

    groetjes....
     
  3. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Dirk III: Is er hoop voor de bouw groentjes onder ons? :p Ik zit me al dagen lekker te maken voor n mooie autogyro, maar de prijzen zijn echt misselijkmakend. (tussen 175 en 380 dollar, KAAL)
     
  4. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    Onzin, maatje...
    kijk op www.mvcgr.nl
    daar heb ik een paar giros staan en ook deze die ik gebouwd heb kosten echt niet zoveel hoor...als je de motortjes hebt...een paar servootjes en je ontvanger en accus :D
    als je me verteld hoe ik de plaatjes hierbij krijg zou je me een stuk geholpen hebben dan kun je ze zien...en een plaatje depron kost ook haast niks :lol: :p :wink:
     
  5. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Ow maar ik heb et over redelijke buitenmodelletjes he. :p Niet depron binnenkistjes.

    En plaatjes posten doe je als volgt:
    [lmg]url van het plaatje[/lmg]
     
  6. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    Sorry maatje,
    maar ik snap nog niks van dat plaatjes plaatsen mss nog een wat duidelijkere uitleg??? voor een domme oude vent...trouwen grote autogiros staan op de web site...bij de leden pagina www.mvcgr.nl
     
  7. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    [​IMG]
     
  8. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    owww, ze staan nog op je harde schijf. In het helpdesk forum (subforum, ver onderaan de index pagina) staat een post bovenaan met info hoe je een plaatje kunt plaatsen.

    Die autogyro op de ledenpagina ziet er trouwens wel leuk uit! :p Met depron kun je dat rompje maken zoals je dat zelf wil. Alleen is denk ik die rotor best moeilijk. Die bladen bol maken enzo. Ik zie wel dattie gemaakt is voor een fietsbel? :banana:
     
  9. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    Sorry maatje,
    kijk voor mijn grote autogiro rotordia..ca 85 cm op www.mvcgr.nl ook op de pagina bouwtekeningen
    succes en ik vertel er graag meer over, maar ja als ik niet weet hoe ik hier een plaatje of filmpje bij zet, dan houdt het voor mij op...ook de bouwtekening wil ik wel graag kwijt :lol:
     
  10. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... :lol: :lol: :lol: Rotor kop moeilijk hahahahaha ik maak er zo 5 op een dag hihihihihihi
     
  11. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Die blauwe is mooi zeg!

    [​IMG]

    Daar zie ik zo al een mooi rompje op zitten met een aapje aan de stick. :p

    Ik zou zeggen, verkoop je ook kits? ;)
     
  12. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    Heeeeeeeee Freak, ik weet niet hoe je zo snel die foto erop krijgt...maar ik doe er geen moeite meer voor dat gezoek... :cry: ik ga wel eens een beschrijving maken en een filmpje plaatsen maar wel op mn eigen web site van de club :p hou die maar in de gaten...succes
     
  13. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Ik heb op je site een plaatje gekozen, rechterklik>eigenschappen, daar het adres gecopieerd, en hier tussen die 2 "tags" gezet. :p
     
  14. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Dirk, vraag Willem eens, ts niet zo moeilijk.
     
  15. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    Is goed Niek, hoop je op de volgende indoor te zien, we zullen dan een aantal indoor girootjes hebben...Twirls...thx :p
     
  16. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    [​IMG]

    even een testje, deze giro kun je vinden op www.mvcgr.nl op de leden pagina, op de andere paginas vind je nog de blauwe giro

    doeiiiiiiiiiiiiiiiii :p
     
  17. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    http://www.mvcgr.nl/Fotos ledenpagina/Giro
    [/quote]http://www.mvcgr.nl/Fotos%20ledenpagina/Giro%20
    [/img]http://www.mvcgr.nl/Fotos%20ledenpagina/Giro%20

    nu ja nu heb ik alles geprobeerd...geen foto dus :cry:


    • http://www.mvcgr.nl/Fotos%20ledenpagina/Giro%20[​IMG]
     
  18. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Zal ik je dan maar even helpen dirk? :p

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

    Hi Dirk,

    Je was er bijna, die foto's eindigen echter niet op 20 maar op 201.jpg en verder...

    Verder had je het al helemaal goed in je eerste poging!

    Mooie autogyro's, wil er ook nog eens een gaan maken :D

    Peter
     
  20. Dirk III

    Dirk III

    Lid geworden:
    28 jun 2005
    Berichten:
    31
    [​IMG]

    zo dan?
     

Deel Deze Pagina