[video] Jet-man, mandragende kleine vleugel met 4 turbines..

prop-er

Forum veteraan
http://jet-man.com/actuel.html

Prachtig, prachtig...

photogd-actuel-4.jpg

photogd-actuel-1.jpg

photo07-actuel-3-gd.jpg

mooi,
waarom ook niet?? ik verschoot er wel van dat die gast zelfs naar boven geraakt
knap gedaan

Grtz Matanza

niet helemaal uniek en nieuw, maar wel uniek en nieuw dat hij idd echt kan stijgen. Is volgens mij wel de 1e die echt zelf kan beslissen waar hij heen vliegt.

hier wel 1 die het kanaal over vloog: Felix Baumgartner
[/media]

was er ook nog 1 van Red Bull dacht ik.
En 1 of andere foute rus die 2 turbines aan zijn schoenen had gebonden, maar die kan ik ff niet vinden :)
Edit, daar is die rus dus... :roll:
[/media]

ook leuk:
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
haha, geweldig, thanks sietse, wat een gekken, strap yourself to a rocket... maar levert wel leuke filmpjes op

dat watje heeft nog steeds een parachute, een beetje bikkel land ook zo, en stijgt ook zo op.

HAHAHAHA, rennen knul !

Wat als je nu geen turbine etc hebt??

Nou dan doe je het zo,

[/media]

Wel hilarische beelden!

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig vliegen lijkt me dat, vooral daar boven die bergen, prachtig!
Als je die link aanklikt zou je ook nog eens onder 'performances' moeten kijken. Daar staan nog een aantal mooie filmpjes.

Iemand al op het idee gekomen om die Jet-man op schaal na te bouwen ? :D :D
Misschien niet met turbines, maar met speed 400's ?

Gerard_nl zei:
dat watje heeft nog steeds een parachute, een beetje bikkel land ook zo, en stijgt ook zo op.

HAHAHAHA, rennen knul !

Een tijd geleden zag ik een filmpje van een Wingsuit, waarmee ze een daalsnelheid konden creeren (met voorwaartse snelheid) van dezelfde valsnelheid als een parachute. Die man wil ergens volgend jaar kunnen landen zonder parachute.

Bij allemaal van de filmpjes hierboven (Jet-man en Jet-pack) vraag ik me af hoe lang je ermee kunt vliegen.
Een Jet-pack heeft maar een vlucht duur van 1-1.5 minuten.
Hoeveel brandstof neemt Jet-Man mee? Wat verbruiken 4 turbines?

Bas

Je komt al snel aan 1.5 liter per 5 minuten per turbine. Voor 5 minuten dus ongeveer 6 liter mee 8) Zou hij dat in de vleugel opslaan, of in zijn pak?

Oef. Het blijft een lastige taal, dat Nederlands. En je mag ze natuurlijk niet over één kam scheren, maar het zijn vaak de pubers in de leeftijd van 14-16 jaar (zeg maar, de pré-brommer fase). Geen punten, geen komma's, geen hoofdletters, t in plaats van d, of omgekeerd, en onbegrijpelijk opgebouwde zinnen.

(Maar ze roken hopelijk niet)

Prop-er

Back