[Video] Kapotte vleugel repareren met duc-tape

Ik zie helemaal niet dat het duc-tape is hoor. Meer een soort speciale stickervel ofzo.
Ik weet ook niet wat ze aan het repareren zijn, misschien is dit wel de manier om dit te repareren. Er staan aardig wat mannetjes bij.

Hoi

Reparaties aan niet dragende delen wordt wel eens gedaan op deze manier dit is wel een tijdelijke oplossing. Dit wordt gedaan met een speciaal soort alu tape(high speed tape). Dit is een dikke vorm van alu tape en plakt als een gek. Maar er komt meer bij kijken dan alleen even een stikkertje er op plakken en vliegen maar weer. Je moet dus er zeker van zijn dat het geen gevaar oplevert voor de constructie vandaar de hoeveelheid mannetjes er omheen waarschijnlijk.

Groeten Onno

Bij mijn schoonfamilie (de KOUDE kant dus!!) noemen ze DucTape: HelicopterTape

Geen idee waarom, maar misschien wel omdat je er een hele helicopter mee in elkaar kunt zetten. Dus vast ook een stukje losse huid op een vliegtuig.

Quote van een man daar:

DUCK TAPE - IS IT FUCK!: ITS HIGH SPEED ALUMINIUM TAPE - USED BY EVERY AVIATION COMPANY AND ITS NOT A PILOT ITS A FLIGHT ENGINEER.

Geen fijn gezicht, maar het is geen ducttape :wink:

en wat dan nog ? McGuyver en het A-Team bouwden hele vliegtuigen met ducktape :lol:

Back