video "twin turbine"

eeh hij bleef hoogte houden voor 30sec! Da's wreed :) Nu nog combineren met die uitklapbare vleugels van een andere gek en je bent echt een vliegtuig :hammer: Wanneer gaan ze vanaf de grond opstijgen :? Ik vlieg even naar het werk, brb 8)

Bij red bull hadden ze er eentje met een carbon vleugeltje op z'n rug. Die had daar ook 2 turbines onder hangen. Zag er ook wel tof uit.

Echt bruut. :D Ik denk dat een concept als dit beter zal werken als die jumpjets van et leger, die gewoon met lompe chemische thrusters werken. :P

Hoeveel lift zou je nou krijgen van zon turbine als die deze meneer aan zijn benen heeft hangen?

beetje tubine van dat formaat doet een 20 kg, dus 2 van die heren 40 kg :D

cool

Nou, met 3 van die dingen krijg je wel n chinees de lucht in, dus 2 van die laarzen en die redbull backpack. Doe es gek. :P

gaaf filmpje,

maar voor dat iemand al 3 of 4 motoren gaat bestellen (a 4700euro /Jet Cat 200)
waar laten we de brandstof ???

vollast ,.... 3/4 liter per minuut per motor ???

ja ,.... een zooitje is het zeker,
1 luchtbel in de leiding en de tubine slaat af

maar het blijft leuk,....

paar jaar geleden was er tijdens de jet meeting
Rozenburg een Duitse stuntman op roller-skates
(herstel Köln-Porz,.... enig data is toen weggespoeld)
met een 160N turbine op zijn rug,....

dat was lache,..... NO BRAKE'S...

Han,

Die stuntman was zo snel met die turbine op z'n rug dat ik hem TEGELIJKERTIJD in Köln-Porz heb gezien. Asjemenou! :D

han veldhuis schreef

gaaf filmpje,

maar voor dat iemand al 3 of 4 motoren gaat bestellen (a 4700euro /Jet Cat 200)
waar laten we de brandstof ???

vollast ,.... 3/4 liter per minuut per motor ???

nou als je de avond van tevoren goed bent weze stappe :lol:

haha

groetjes ,
Kevin Manders

Echt bruut. Ik denk dat een concept als dit beter zal werken als die jumpjets van et leger, die gewoon met lompe chemische thrusters werken

Zou best eens kunnen... er is een duitse modelturbinebouwer bezig met een jetpack op basis van een kleine turbofan. Zo'n fan levert enorm veel thrust op... er stond op dit forum laatst een Engels bouwsel met twee standaard modelturbines die samen een fan aandreven voor zo'n 180 kg stuwkracht!

Back