Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Video van indoormodellen, o.a. 4-dekker en ornithopter
In dit filmpje is prachtig te zien wat indoor vliegen inhoudt, 7 minuten lang kijken naar statig vliegende vliegtuigen, o.a. een RC-aangedreven ministick, een 4-dekker en een ornithopter
Alexander, dat kind dóet heel normaal en wil zich even uitleven na een halve dag in een sporthal waar het zich netjes moet gedragen vanwege al die kwetsbare vliegtuigjes. En zelfs dat doet hij heel netjes want ondanks het ronddraaien en de 'oerwoudgeluiden' blijft hij keurig op afstand. Ik vind het knap, getuigen van grote belangstelling voor deze tak van vliegsport én getuigen van respect voor het materiaal en de inspanning van de medevliegers.....
Het videotje vind ik in ieder geval weer inspirerend om verder te gaan met mijn Comper. Ik had hem even weggelegd omdat ik mijn krachten weer niet onder controle had en weer diverse ribben en verbindingen had gebroiken tijdens de bouw......