Video van indoormodellen, o.a. 4-dekker en ornithopter

In dit filmpje is prachtig te zien wat indoor vliegen inhoudt, 7 minuten lang kijken naar statig vliegende vliegtuigen, o.a. een RC-aangedreven ministick, een 4-dekker en een ornithopter

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje Wout, dat is lekker ontspannen vliegen. Af en toe mis ik dat bij het RC indoor vliegen maar dat heeft weer andere leuke kanten.

Het laat ook mooi zien dat het voor jong en oud is :D

kan dat kind niet ff normaal doen?
Alexander, dat kind dóet heel normaal en wil zich even uitleven na een halve dag in een sporthal waar het zich netjes moet gedragen vanwege al die kwetsbare vliegtuigjes. En zelfs dat doet hij heel netjes want ondanks het ronddraaien en de 'oerwoudgeluiden' blijft hij keurig op afstand. Ik vind het knap, getuigen van grote belangstelling voor deze tak van vliegsport én getuigen van respect voor het materiaal en de inspanning van de medevliegers.....

Het videotje vind ik in ieder geval weer inspirerend om verder te gaan met mijn Comper. Ik had hem even weggelegd omdat ik mijn krachten weer niet onder controle had en weer diverse ribben en verbindingen had gebroiken tijdens de bouw......

Wout, bedankt!

Respect voor de mooie bouwkunsten. Ik zou willen dat ik het zo kon.

En ik heb ook wel eens de neiging om zo te doen als ik een dag in mijn bouw hok heb gezeten ;-).

Back