Video's over helicopters

Ja dat is wat ik bedoel gewoon video van hoge kwaliteit niet van die dingen waar je uit 6 puntjes op je scherm moet kunnen zien dat het een helicopter is. :wink:

Bedankt Erik

Een zeer goed begin van een mogelijk erg vermakelijk draadje.

Oke voor videos van deze kwaliteit is het misschien wel handig om een beetje snelle internet verbinding te hebben

Nou wie volgt????

gr Remco

coole filmpjes ... maar van dat 3D vliegen wordt ik toch misselijk hoor ....
dit is niet meer vliegen ... dit is "draaiend ding zo lang mogelijk in de lucht houden" ...

Yves zei:
coole filmpjes ... maar van dat 3D vliegen wordt ik toch misselijk hoor ....
dit is niet meer vliegen ... dit is "draaiend ding zo lang mogelijk in de lucht houden" ...

ne dat is absolute totale controle van de machine de absolute stap.

het ziet er zeker uit als zomaar wat draaien en flippen, maar let me assure you dat al die bewegingen tot in het allerdikste detail geperfectioneerd zijn.

ik krijg een beetje week gevoel in de maag bij de aanblik van die filmpjes, onmogelijk dat deze kleine wondertjes bestand zijn tegen de krachten die tijdens zo'n 3d vlucht op het toestel komen te staan.

Voorlopig eerst maar eens mijn toestel onder controle zien te houden :P

http://www3.big.or.jp/~tkst/heli/movies.htm

Ik heb dat persoonlijk ook hoor als je ziet dat ze bijna de grond raken krijg ik gewoon een schik gevoel van dat gaat niet goed.

Zal nog wel een jaartje of x duren voor ik zover ben tot die tijd maar gewoon mijn 8-tjes blijven oefenen steeds hoger en hoger tot het moment (net als bij het hoveren) dat je denk wat was daar nou moeilijk aan. En dan ..... :D

gr Remco

@bbking

Ik heb ff naar die site gekeken en dit is een site die erg leuk is voor de piloten onder ons die niet zo'n snelle internet verbinding hebben.

Persoonlijk vind ik het erg leuk om een Kart (alpha) baron 30 te zien vliegen op electro. Ik vlieg tot op dit moment nog steeds met een kalt baron 30 met os32sxh. Oke ik heb inmiddels ook een vliegende caliber 30 maar die blijft ff op het schap tot ik die achtjes goed onder controlle heb.

Nou nogmaals bedank voor je bijdrage.

Wie volgt

gr Remco

Back