Vierhouten Pallets Nederland Rally Barneveld

Discussie in 'FullScale-Forum' gestart door Nua2002, 16 okt 2005.

  1. Nua2002

    Nua2002 Guest

    Hey,

    Gisteren naar de Rally in Barneveld geweest (ik stond bij proef 4)

    Hier een paar foto's:

    foto01
    foto02
    foto03
    foto04
    foto05
    foto06
    foto07
    foto08
    foto09
    foto10

    Dat was de helft! De andere zijn allemaal hetzelfde (elke keer een andere auto maar dan wordt ik helemaal gek als ik al die url's moet toevoegen)

    Zijn er nog meer mensen hier heen geweest? Zoja bij welke proef stond je? :oops:

    Angelo

    [Opmerking / edit Michel] Het is niet verstandig links te maken met ' in de bestandlocatie. Als je dit teken veranderd door %27 is er wel een link van te maken.
     
  2. badmuts20

    badmuts20 Guest

    yep,

    Ben er geweest was 2 min bij mij thuis vandaan.
    Ik weet niet welke profe het was maar het was in putten.

    Ik zal ff wat foto's uppen.

    heb je nog wat crashes gezien?
     
  3. Nua2002

    Nua2002 Guest

    Bedankt Michel,

    Ja ik heb 2 crashes gezien, een met de neus in de struiken en eentje die in een greppel reed en er niet meer uitkwam :(
     
  4. badmuts20

    badmuts20 Guest

    Ik heb er 1 gezien.
    Zo'n atos gleed door de sloot in.
    Maar met een mannetje of 12 hebben ze hem er weer uitgetild. (heb ik gefilmt)

    Volgens mij stond ik bij de 1 en 3de proef.
    Om 13:00 werd en namelijk gestart op de proef.

    Ik ben nu de foto's en filmpies aan het uppen.
     
  5. badmuts20

    badmuts20 Guest

  6. Jazzy

    Jazzy

    Lid geworden:
    18 sep 2005
    Berichten:
    308
    Locatie:
    Putten
    Hier nog een Puttenaar. :D We hebben eerst op hotspot 1 gestaan maar die spot bleek toch niet zo hot te zijn. Snel terug naar huis gefietst, auto gepakt en hotspot 3 opgezocht (Tintelersteeg/Hogesteeg oid.) en dat was inderdaad een gave plek. Veel schuivers en een Astra die in de greppel kwam.

    Heb nog een praatje staan maken met een gozer uit Ede die een TB-01 met Xsara kap op zijn dashboard had staan. :D
     
  7. Nua2002

    Nua2002 Guest

    Heeey Jazzy,

    Heb je ook foto's/filmpjes? :oops: :oops:
     
  8. Jazzy

    Jazzy

    Lid geworden:
    18 sep 2005
    Berichten:
    308
    Locatie:
    Putten
    Nee, had wel een digicam bij me maar vond het niet echt de moeite waard om foto's te nemen. Overall vond ik het evenement een beetje tegenvallen, ik had er toch meer van verwacht eigenlijk. Als bezoeker sta je gewoon langs de baan te wachten tot er na 1 a 2 minuten weer een auto voorbij komt, waarbij die 99 van de 100 keer gewoon schadevrij zijn weg vervolgt. :)

    Maar goed, dat heeft natuurlijk met verwachtingen te maken. Op tv zie je alleen de meest spectaculaire beelden en al het spectakel is aan 1 stukej van een paar minuten geplakt.

    Ook ga ik af en toe wel eens een dagje naar Zandvoort (paasraces, pinksterraces, masters, etc.) en dat vind ik qua evenement echt veel interessanter. Maar goed, het was leuk om een keer mee te maken, zo in de achtertuin. :D
     
  9. badmuts20

    badmuts20 Guest

    naja het ging redelijk vlot allemaal. Ik stond vlak bij de start bij Bocht 3.
    Dus veel tijd zat er niet tussen.

    Maarja volgend jaar maar weer kijken.
     
  10. Gerjan

    Gerjan Guest

    Ben er ook geweest
    Was wel leuk maar niet echt knallend
    1 crash gezien auto die zich verremde en bijna 3 officials omverreed :p en toen met zijkant tegen boom tot stilstand kwam.
    Heb jammer genoeg de snelste auto's niet gezien.


    Groeten Gerjan
     
  11. ben er ook geweest heb 3 proeven gezien. VOrig jaar meer maarja toen zagen we alleen de 15 snelste. Nu hebben we een x ook de minder snelle gezien! Hoogteputn van de dag was tog weer(net als vorig jaar) de proef bij het spoor in het donker! gloeiende remschrijven...veeeel te grote lampen echt zo mooi! heb alweer zin in volgend jaar!
     

Deel Deze Pagina