Vintage Glider Group treffen 15 september Ootmarsum

PH_AJH

In Memoriam
Forum veteraan
Zoals de titel al zegt...wie gaat het volgende treffen doen? En waar/wanneer?
Zelf zou ik wel wat voelen voor een keer een sleep/huckepack-treffen aangezien daar veel vraag naar is. En dan in combinatie met elektrozwevers natuurlijk, dat is geen probleem.

Als iemand een locatie weet en een datum roept.....

En andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil wel een balletje opgooien bij het bestuur van Cumulus in Kampen (voorzover ze niet meelezen;)) maar dat is dan wel weer een noordelijke locatie waardoor dezelfde mensen met lange reisafstanden worden geconfronteerd.

(Impliciet bedoel ik daarmee dat ik mij wel weer wil opwerpen om het wintertreffen te organiseren.)

Max

mijn hummel is nog niet klaar en ik heb nog geen huckepak
maar bij ons zal dat wel moeten lukken denk ik ik kan het altijd even vragen als jullie dat willen

..... als jullie dat willen
Ha John
Bij de Vintage Glider Group (wat in feite een ongeorganiseerde bende liefhebbers is) mag steeds iemand roepen "Ik doe het volgende treffen!". Dus als je een geschikte locatie hebt doe maar een voorstel en dan merk je vanzelf of het aanslaat :-)

hey arjan
voor welke datum zou dat dan ongeveer moeten zijn ?
dan zal ik dit weekend informeren of dat het in de agende past

Ook dat mag je zelf voorstellen :-) Als er meerdere voorstellen tegelijk komen kiezen we in overleg het voorstel met de meeste positieve reacties.
Als je hulp nodig hebt met de organisatie mag je altijd een beroep op me doen hoor.

Ik heb al eerder geroepen dat het bij ons ook zou kunnen op de bult maar hoogstwaarschijnlijk is daar overheen gelezen....
Maar het aanbod geldt nog steeds.
Ik kan zelfs met de eigenaar overleggen wanneer er gemaaid moet worden..
Roept U maar!

Groeten,
Paul.

Verzonden met Samsung mobile

Nah, laat ik MVC Columbia in Boxmeer dan ook maar toevoegen als één van de mogelijkheden.

En de garantie op kort gras kan ik geven... ik maai zelf....:D

Allemaal prachtig maar we moeten iemand hebben die roept: "Ja! Ik doe het, op die datum, op die locatie".

Het valt in mijn vakantie, dus even onder voorbehoud:

1.E.rukkers(erik) 2,4ghz flamingo rascal sleper
2. H. Sleurink, 2,4 ghz, biglift sleper, Hurricane, barracuda, Bunte

Eerlijk gezegd, vind ik dat we dan bij R.C. Paul op de bult moeten gaan vliegen, want die heeft het inderdaad in het verleden al meermaals aangeboden.

Wie het eerst komt het eerst maalt, daarna op volgorde van indienen lijkt me.
(Maar dat is mijn persoonlijke mening)

Mij maakt het niet uit, het gaat me er meer om dat de zomer voorbij is als niemand iets doet :-)
Ik waardeer alle aanbiedingen om een keer met een bestuur te overleggen of "het zou ook hier kunnen". maar het is handiger als men een concreet voorstel doet.

Wat mij betreft kunnen we een weekje concrete aanbiedingen op een rijtje zetten (met vermelding van de locatie, datum en de mogelijkheden van het veld) en dan een keuze maken.

Bij mogelijkheden van het veld denk ik aan: afmetingen (ruimte om lieren en elastieken uit te zetten) en eventuele beperkingen tav slepen/vliegen met brandstofvliegtuigen.

Volgende treffen Vintage Glider Group...wie, wanneer en waar?

Datum is bekend nu lokatie om het even. Dus wie andere lokatie heeft dan word het daar als niemand met iets komt is het wichmond/vierakker

Ruimte is bij mij onbeperkt. En geen probleem voor brandstof.

1. E.rukkers(erik) 2,4ghz flamingo rascal sleper
2. H. Sleurink, 2,4 ghz, biglift sleper, Hurricane, barracuda, Bunte
3. Planck Franck, Roodkapje, 2.4 GHz
4. Secondelijm, Chirras, 2.4 GHz
5. Huey, ASW22 en onder voorbehoud de Wilga slepert, 2,4 GHz
6. Bokkomees, div. Kisten, 2.4 GHz

Back