Vintage Scale zwevers op OHA / DOW.

Heb weer een beetje gebouwd..
Vleugelzitting erop..
Neus geschuurd...
Met het richtingsroer aan de gang...

20221223_222137.jpg 20221223_222117.jpg 20221223_222101.jpg

Laatst bewerkt:
Gaaf filmpje....
Vroeger veel gedaan....
Igra modellen.....veron kits.....en de graupner vrije vlucht modellen....kilometers...achternagelopen.....
Ook nog humbrolmodellen gehad.....ach...zou het zo weer doen....blijft schitterende bezigheid.....gaat weer kriebelen.......ga er weer en paar bouwen..

I have to ask. Will there be plans or better still a kit for that Schweizer 2-22 in the neat future??? (Please!)

Leuke linkjes Harry maar jammer genoeg niet goed genoeg om een model van de tekenen.
Maakt gelukkig ook verder niet uit want zo te zien zijn er hier verder geen vintage scale zwevers liefhebbers

Klopt Ton, zou in het zweef forum moeten staan.
Ik heb hier nog een 4 meter Schweizer 1-26B liggen, voor 90% gereed.
Heb hem van de uitgever van het tijdschrift "Aufwind" overgenomen en laten afbouwen, echter de persoon is spijtig genoeg tussentijds overleden.
Mij bouwhok is te klein om hem af te bouwen, zal hem eens ooit te koop zetten.

Oei dat zal best een mooi model zijn want eigenlijk al de Schweizer zwevers hebben mooie lijn.

Maar deze topic is bedoeld voor wat vintage vrijevlucht schaalzwevers met eventueel wat rc ondersteuning.
En die zou jij natuurlijk ook prima kunnen bouwen want een zwever met een spanw onder de meter heb jij zeker ruimte voor :yes:.

Hier weer zo'n video met reden waarom ik deze topic ben begonnen.

Ton, voor Spektrum hebben ze mooie 4in1 bordjes voor weinig, is print met ontvanger, 2 servo's en ingang voor 3e en 4e nog en als je wilt ESC voor 6 gram motortjes brushless, kosten bij ali geloof iets van 15 euro. Weegt weinig en werkt super. Ik heb er 1 in een microlady zitten en dat ding is 75cm en vliegklaar 50 a 60 gram of zo.

Was dat maar waar E15 is echt veel duurder, had der anders 10 stuks in gebruik gehad want is leuk spul
Leuk zo'n Micro Gentle Lady al meer van dat soort modellen tegengekomen en ook een leuk formaat voor FF vintage zwevers naar om te zetten.
Wat natuurlijk ook staat te gebeuren want ben der al met een zwever mee bezig.

Back