Vintage - Yokomo Works '91

Discussie in 'Electro offroad' gestart door gdw1963, 18 nov 2011.

  1. gdw1963

    gdw1963

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    262
    Locatie:
    Helmond
    Ik weet niet of er hier mensen zijn die deze auto nog herkennen of misschien zelfs hebben. Maar wat vinden jullie van deze 20 jaar oude Yokomo Works '91. Destijds uitgebracht naar aanleiding van het succes van Masami Hirosaka en het begin van een samenwerking met Team Associated, die het merk naar de rest van wereld heeft gebracht (als mijn informatie hierover juist is).

    Ik heb er destijds met heel veel plezier mee gereden en recent weer tevoorschijn gehaald. De regelaar, motor, servo en ontvanger zijn niet uit mijn "race" periode, dat waren Novak, Reedy en Ko-Propo (EX-10) (welke ik nu in een oude RC10 heb zitten).

    Foto's zeggen meer dan woorden.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik weet dat de schokbrekers los zitten, ik heb namelijk ook nog de Asso schokbrekers liggen, die zijn er destijds ook opgezet maar moeten gereviseerd worden. De wielen waren voor de "fun", heb ook nog een paar setjes liggen voor het echte off-road werk.

     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  2. bzb

    bzb Guest

    yokomo werkt al vanaf 1970 samen met AE, verder mooie auto.
     
  3. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    gaaf zo'n vintage buggy, heb je ook nog de body ?
     
  4. gdw1963

    gdw1963

    Lid geworden:
    6 jun 2011
    Berichten:
    262
    Locatie:
    Helmond
    Uiteraard is de body nog aanwezig, helaas niet spectaculair gespoten, maar wel intact.

    P.S. hij is eventueel te koop!!
     
  5. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    vintage auto's vind ik wel mooi, maar zal het dan zonde vinden om er mee te rijden.. en het zoeken naar spareparts zou ik alleen maar frustrerend vinden.
     
  6. Marijn

    Marijn

    Lid geworden:
    12 apr 2020
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Muiden
    Héél wat jaren later, maar is deze nog steeds te koop?
     

Deel Deze Pagina