Virtual Blue Angels met Flaming Cliffs

Oh oh zit mezelf weer helemaal gek te maken, ben de laatste tijd heel erg bezig met de Blue Angels.
d.w.z. informatie opzoeken en de militaire manuals te lezen enz enz.. nu ga ik a.s. vrijdag
deze gasten eens in het echt bekijken.. door mijn speurtocht op internet kwam ik erachter
dat deze jongens concurentie hebben op het virtuele vlak.. oftewel.. er zijn teams verzameld
op internet op middels een simulator de Blue Angels te imiteren. Dit alles gaat op basis van
LOCK ON met als add-on the unofficial Flaming Cliffs.

360dg.jpg

Deze gasten zijn te vinden op : http://thevirtualblueangels.com/
Als je de filmpjes bekijkt is dat toch heel erg mooi gedaan en geeft je vingers toch wel
het gevoel van .. ik wil ook!

Ze maken gebruik van een Saitek bediening waarbij sommige ook nog rudderpedals hebben.

00041668.jpg

Dat maakt het allemaal wel weer heel erg leuk!

h4741.jpg

Nu is Lock ON bij de Free te koop voor € 5,99 maar heb aardig interesse gekregen in deze
addon Flaming Cliffs wie weet waar ik deze kan krijgen? Wellicht als er meer geinteresseerde zijn leuk om een eigen team samen te stellen en na heel wat uurtjes oefenen een eigen show te geven ;)

Of flip ik nu weer door? :P

Beter doorflippend beetje gek dan saai he ;)

Wellicht is die titel met Morpheus te downloaden?

Vet! Ik heb Lock on ook, misschien idd een leuke uitbreiding!

Dit is trouwens mijn flight stick: ook van saitek btw:

ImageWrite.asp

Stick is 105 euro bij Alternate, Hij is alleen moeilijk te leveren. Heb er erg lang op moeten wachten........Het is echt een vette stick met gruwelijk veel mogelijkheden....ik gebruik 'm alleen te weinig :oops:

Ohhh dit is heerlijk!

Na veel zoeken en modden en patchen enz heb ik hem draaiend.
is echt super! vliegt goed en is behoorlijk realistisch.

hier enkele screens van mijn eigen vlucht :)
landing heb ik maar geen screens van gemaakt :P
maar wat zeggen ze ook alweer... oefening baart kunst? :)

Wat wel erg grappig is.. je kan in formatie vliegen en de rest van de vloot gaat dan gewoon mee.. MITS je afwijkt van standaard dan trekt de rest van groep terug en ga je solo.. sluit je weer aan bij de formatie dan zijn ze weer actief.

22cp.jpg

11ht2.jpg

Back