Ik ben redelijk nieuw in RC-land, heb onlangs een eerste elektro-kit in elkaar gestoken (buggy) en al eens wat herstellingen mogen sleutelen ... afijn, ik krijg de smaak te pakken.
Eigenlijk koos ik voor een elektro-buggy omdat dat leuker was in de tuin (en zonder geluidshinder) met mijn zonen. Ik zou zo niet weten waar ik met een "street"-model terecht kan en ik woon aan een drukke steenweg, dus even op straat kan niet... maar eigenlijk zie ik dat type rijden meer zitten.
Na wat surfen kwam ik op het spoor van Virtual RC Racing.
Ik wil dat graag wel eens proberen maar zit met wat vraagjes:
Alvast thanks!
[edit]
Heb elders een linkje gevonden naar de demo-versie. Blijft toch wel vreemd dat ik op de eigenlijke site niet aan de demo kan komen.
Eigenlijk koos ik voor een elektro-buggy omdat dat leuker was in de tuin (en zonder geluidshinder) met mijn zonen. Ik zou zo niet weten waar ik met een "street"-model terecht kan en ik woon aan een drukke steenweg, dus even op straat kan niet... maar eigenlijk zie ik dat type rijden meer zitten.
Na wat surfen kwam ik op het spoor van Virtual RC Racing.
Ik wil dat graag wel eens proberen maar zit met wat vraagjes:
- ten eerste, is VirtalRC ok, zijn er nog andere dergelijke softwarepakketten die vergelijkbaar zijn qua kwaliteit? (Ik kon nog geen opsporen via google maar geef voorlopig nog niet op)?
- Hoe zit het met het realisme van dergellijke software? Als ik eerdere reacties op dit forum hieromtrent (search-functie
)mag geloven, kan je er zeker wel uit leren qua handling en qua afstelling ... maar is de realiteit altijd nog wel ff anders.
- Is het realisme via het klavier van de pc ook OK ... of heb je echt zo'n USB-zender of USB-ontvangertje nodig?
- Waar geraak ik zo snel even aan een USB-zender (woon in de streek van Brussel)?
- ...
- Weet er iemand hoe ik aan de demo-versie van VirtualRC kan geraken want ik krijg momenteel telkens weer een error-pagina te zien
- ...
Alvast thanks!
[edit]
Heb elders een linkje gevonden naar de demo-versie. Blijft toch wel vreemd dat ik op de eigenlijke site niet aan de demo kan komen.