Virus waarschuwing!

Heren,

Als ik naar de site van het foto.modelbouwforum ga om foto's te uploaden krijg ik van mijn virus scanner de waarschuwing dat er virus(sen) in zitten.
O.a. trojan horses enz....

Ik weet niet of er meer mensen dit probleem hebben???

Groeten,

Joris

Dag Joris,

Ik kom er niet eens meer op ,ik zie alleen één gebruiker tegelijk en zie dan ook maar één foto.
En die gebruiker ben ik dan zelf???
Was altijd goed tot een paar dagen geleden.

Groeten,

Jan Huizenga.

Bij mij wisselt 't nogal. De ene keer knalt heel IE eruit als ik op 't fotoforum probeer te komen, de andere keer zie ik in 'mijn galerij' dat ik 12 albums heb maar kan alleen de 1e en de 12e aanklikken.
De andere albums staan er nog wel want via organiseren kan ik andere albums nr. 1 of 12 maken. Dan zie ik de foto's wel.
Ik heb Robert gisteren al een mail gestuurd met een klachtmelding.
Mededelingen over virus of trojan heb ik niet gehad..

Jos

hallo
zelfde probleem
ik zie maar 1 foto en heb wel een paar albums maar niet tezien

groetjes raf

Ja, d'r zijn problemen met foto.modelbouwforum.nl ik ben er nu mee bezig, echter er gaat wel het een en ander veranderen.

Ik kan nu alleen nog maar adviseren om de upload mogelijkheid te gebruiken zoals die nu bij het schrijven van een posting verschijnt. Scroll maar iets naar beneden als je een reactie of bericht schijft.

Vrienden van het forum kunnen in ieder geval foto´s rechtstreeks naar het forum uploaden via de knop boven in de menubalk `forumfoto upload`

Robert

Ik heb tot op heden nooit problemen gehad met foto.modelbouwforum.nl.
Dit was mijn eerste keer dat het mis ging...

Robert succes met het verhelpen er van!

Groeten,

Joris

Back