vlaggetje van de zender kwijt.

• Topicstarter Topicstarter zerohour
  • Startdatum Startdatum
Z

zerohour

Guest
Hoi ik ben Bram, ik ben nieuw :).

Maar toevallig had ik meteen vraagje, iemand heeft het vlaggetje van mijn zender kwijtgemaakt. Waar kan ik een nieuwe kopen (liefst via het internet), of kan ik er op een makkelijke manier ook 1 in elkaar flansen?

Nee, die kun je nergens via internet kopen en zelf maken is retemoeilijk. Ik weet niet of je veel ervaring hebt in het maken van zendervlaggetjes? Volgens mij moet je eerst een brevet halen voordat je ze zelf mag maken.

Hmmm, waar zou ik ze dan wellicht kunnen verkrijgen?

edit: nee ik heb daar geen ervaring mee :p.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat onbeleefd van me om je trouwens niet eerst welkom te heten...Welkom!:D

Ik laat ze altijd maken bij een kleermakertje in Singapore. Een vriend van me vliegt op de 777 en neemt er dan één mee als ik hem weer kwijt ben. Maar het is wel link, als de douane je snapt ben je nog niet jarig.

Dankuwel :)

>_>. Alleen uuh, maak je nu een grapje ofwa? :p
Zo moeilijk zien die vlaggetjes er niet uit, en lijkt me toch niet dat de douane er moeilijk over doet, mja ik kan nergens een site vinden om er 1 te kopen, kheb tot zover op rc speedshop en de rc-shop gekeken.

Modelbouwers kunnen alles zelf maken, en als ze dat niet kunnen, gaan ze naar een modelbouwzaak. Mooier kunnen we het niet maken.

Nee goed, maar wat de vraag dus eigenlijk is, is of je slechts een lapje stof erom kan binden. Of dat je echt dat extra geval dat eraan hangt ook nodig hebt (die je dus niet in elkaar kan flansen).

Je hebt alleen iets aan je antenne nodig waarmee je kan zien hoe de wind staat. Een rood draadje wol aan het uiteinde van je antenne geknoopt doet het prima! Ook een knoopje aan het einde van het draadje zodat het niet gaat rafelen.

Om aan te geven wat voor kanaal je hebt, dat kan ook met een stickertje op je zender ofzo.

hallo