Hey allemaal,
Ben nieuw op het forum dus dit leek me de beste plek om mijn vraag te stellen.
Ik ben juist gaan vliegen met mijn Easystar van MPX, en begon te dalen voor de landing. Achter me, en voor me stonden bomen, en gebouwen. Ik begon dus cirkels te draaien om te dalen. Op nog redelijke hoogte, kwam er ineens heel wat wind op mijn Easystar, waardoor die in de richting van de bomen achter me "geblazen" werd. Hij belande hoog in de bomen en viel geleidelijk aan naar beneden. Na wat trekken aan takken hadden we hem terug te pakken. Aan de romp zelf is niets kapot, maar op verschillende plekken (op de voorkant van de vleugel) zijn er wat deuken in de vleugel).
Mijn vraag is nu hoe ik het beste die deuken er kan uithalen, lijmen gaat niet aangezien lijm geen "vul"middel is. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? En hoe heeft hij dit opgelost. Foto's beneden.
P.S.: Ik vlieg al 2 jaar, maar had gewoon de pech dat de wind mijn Easystar de bomen in blies.
Grtz Jeroen
Ben nieuw op het forum dus dit leek me de beste plek om mijn vraag te stellen.
Ik ben juist gaan vliegen met mijn Easystar van MPX, en begon te dalen voor de landing. Achter me, en voor me stonden bomen, en gebouwen. Ik begon dus cirkels te draaien om te dalen. Op nog redelijke hoogte, kwam er ineens heel wat wind op mijn Easystar, waardoor die in de richting van de bomen achter me "geblazen" werd. Hij belande hoog in de bomen en viel geleidelijk aan naar beneden. Na wat trekken aan takken hadden we hem terug te pakken. Aan de romp zelf is niets kapot, maar op verschillende plekken (op de voorkant van de vleugel) zijn er wat deuken in de vleugel).
Mijn vraag is nu hoe ik het beste die deuken er kan uithalen, lijmen gaat niet aangezien lijm geen "vul"middel is. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? En hoe heeft hij dit opgelost. Foto's beneden.
P.S.: Ik vlieg al 2 jaar, maar had gewoon de pech dat de wind mijn Easystar de bomen in blies.



Grtz Jeroen