Vleugel Tamiya DT-03

Ik heb voor mijn zoontje een Tamiya Neo Fighter buggy op basis van het DT-03 chassis. Nu is hij over de kop gevlogen en is de achtervleugel gebroken. Zijn deze vleugels of een variant daarvan los te koop? Zo ja, waar? Ik heb al gezocht maar kan zo niets vinden.

Bedankt!

Nee het hoeft geen originele te zijn hoor, gewoon iets stevigs aangezien dit niet de laatste keer zal zijn dat hij over de kop vliegt :D

Is er ook nog iets goedkopers en het liefst in NL te krijgen?

Misschien moet je kijken naar een harde wing ipv zo'n lexan. Denk dat die wel een stuk langer mee gaan.Niet dat proline slecht is maar met lexan denk ik dat hij zal blijven scheuren, harde plastic schaaft wat af maar blijft naar mijn mening beter heel.

Zou hard plastic niet juist knappen, waar Lexan wat mee buigt?
Net als bij scalers, hard body vs lexan?

Ik denk zelf dat lexaan ook wel wat meer mee geeft dan hard plastik. De originele van de DT-03 was behoorlijk dun, daarom hing hij kapot. Iets dikker lexaan zpu wel mooi zijn.

Ik las ook dat de TRF201 vleugel zou passen..

Ik denk zelf dat lexaan ook wel wat meer mee geeft dan hard plastik. De originele van de DT-03 was behoorlijk dun, daarom hing hij kapot. Iets dikker lexaan zpu wel mooi zijn.

Wil je een echt sterke vleugel pak dan deze set van Serpent: Rear wing 6,5 (#500374)
Heel dik, en twee voor een prijs waar je er bij andere merken nog niet eens een voor krijgt.
Dit is de enige spoiler die bij mij afgelopen winter in Oss heel is gebleven. (en dat zegt wat)

Na een mini revo en een bandit gehad te hebben werkte voor mij de hardere vleugel wel beter. Die van de bandit was na 3 ritten bijna om zeep terwijl die van de revo gewoon wat schaafwonden had.

Goede tip ErikJan, ik zal vanavond eens kijken.

Het hoeft ook allemaal niet zo spannend te zijn, het is voor mijn zoontje die langzamerhand steeds enthousiaster word van het rc racen. Als hij dit echt leuk vind dan kijken we later wel een keer daar een betere buggy of misschien wel een onroad :D

Ik zie dat mijn bericht door de forumproblemen foetsie is. Ik heb zelf goede ervaringen met Phat bodies, die wings zijn erg sterk. Ik heb er eentje op mijn lc racing buggy, is al tig keer over de kop geweest, maar wing is nog heel.

Of de Team Titan wings, die zijn dikker dan standaard. The Border heeft ze in ieder geval.

Back