Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb er hier nog zo eentje..
Ik kan de vleugelvorm wel voor je opmeten, maar profiel kan ik niet vinden..
Het lijkt wel een beetje op een MH22 of RG15..
Ik denk dat je met MH22 wel een goeie keuze maakt, heeft een beetje S-slag, is dun, en MH profielen worden toch ook op hotliners, quickies enz gebruikt..
Edit: Kleiner maken zou ik persoonlijk niet doen, hij is zoiezo al heel snel heel klein als je het een beetje vooruit laat gaan..
Edit2: Oeps ik heb de 60cm versie, tis die die heel snel heel klein is
hehe,
ja ik heb em nu getekend met een HS522 profiel.
ik heb 2200mah accu 3cell liggen en heb een inrunnerke van 100 gram op het oog...
de 85cm span zou vliegklaar 420gram wegen, mijne dus denk ik wel wat zwaarder... mss nar 88cm brengen ofzo...
profiel heb ik van een minikiller genomen...
Dat profiel ken ik niet..
Het profiel dat zij gebruiken heeft 9 a 10% dikte (koorde 105mm, 10mm dik)
Als je een dikker profiel neemt gaat ie natuurlijk trager.
Die van mij heeft ooit gevlogen
Ik had dit motortje erin zitten met een 3s 800mAh Accu en 4,7x4,7 propje, daar werd het motortje wel Loeiheet mee!
Aangezien het een pusher is en de motor in het EPP zit is er weinig koeling.
Het ging wel vlot! ik heb m hier nog ergens liggen, mss ook maar eens opnieuw klaar maken
Onze ideeën komen wel regelmatig overeen eh
hehe idd,
welja van elk moet je eens iets geprobeerd hebben he, en als "snelle toestellen" heb ik de lift of zwever) en de outlaw, maar die zou ik willen wegdoen en er wat electro snels voor terug maken, is wat handiger voor mij...
en derest veeel te veel bouwprojecten, clublid heeft grote snijtafel gekocht(voor vleugels) en heb deze rapidjet doorgemaild, eens zien of hij hem de komende weken werkend krijgt...
ik heb nog enkele plannen klaar liggen... oa de madslide lijkt me nog wat zotss