Vliegclub in de buurt van Alblasserdam

Hoi,

Ik ben op zoek naar een modelvliegclub in de buurt van Alblasserdam. Ik heb de 2 websites die ron in een aantal berichten achtergelaten heeft al doorgepluisd maar raak door de vele clubs een beetje de weg kwijt.

Ik zag dat de red eagles in dordrecht zitten, ik kom echter niet op hun website. Iemand hier die bij deze club zit?

Ik hoor graag ervaringen.

en dan toch zo weinig ongelukkig, blijkbaar hele goede instructeurs :)

Toegegeven ik ben wel jaloers op het veld van rozenburg, die ruimte hebben we niet. Misschien een stukje van de oude-Maas dempen.

Laatst bewerkt:
Klein wereldje toch, Anton wel maar de 2 Arie's zegt mij niets. Maar je zal Edwin bedoelen. Eigenlijk maakt het niets uit als we maar gezellig vliegen, toch...

Barendrecht is inderdaad niet zo heel veel weg, doredrecht opzich ook niet.

Ik ga alleen electro vliegen en ben op dit moment een Protech Skystar 2 aan het bouwen.

Ik heb geprobeerd een email te sturen naar het contact adres dat op de site staat van Modelvliegclub Europoort, ik kreeg echter een bericht terug dat dit adres niet meer bestaat.

Zitten er leden van deze club op dit forum? Op welke manier kan ik nog meer in contact komen met deze club voor een aantal beginvragen.

@MAxxie, ik heb het adres van de contact pagina gebruikt:info[AT]mv-europoort.nl ik zal het nog eens proberen dan :) .

Edit: email adres niet klikbaar gemaakt en AT ipv @ neergezet.

Heren voor de duidelijkheid.
Bij de Red Eagles mag ook met 4takt motoren gevlogen worden, verder is er voor elektro 230 en 12 volt aanwezig voor de laders.
En uiteraard welkom om te kijken en voor vragen.

Back