Jmanig 25 feb 2012 #1 Hallo, Is er in de buurt van Enschede ook een vliegclub of dergelijke om met mijn Lama V3 indoor te kunnen vliegen?
Hallo, Is er in de buurt van Enschede ook een vliegclub of dergelijke om met mijn Lama V3 indoor te kunnen vliegen?
aeroxfrank 25 feb 2012 #2 der is wel een vliegclub in enschede die zit op de vliegbasis moet je maar eens kijken op Welkom
ron van sommeren Forum veteraan 25 feb 2012 #3 Enschede modelbouw club Kottenpark Vliegmeetings - Modelbouwforum.nl -> indoor meetings agenda (sticky) Heli-Pilot's Mess - Modelbouwforum.nl -> meeting algemeen (sub-sub-forum) -> Heli agenda 2012 Drie elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs in NL & B: Modelvliegen op Airtoi -> clubs (NL & B) KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs (NL) www.flytovml.com -> clubs (B) Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2015
Enschede modelbouw club Kottenpark Vliegmeetings - Modelbouwforum.nl -> indoor meetings agenda (sticky) Heli-Pilot's Mess - Modelbouwforum.nl -> meeting algemeen (sub-sub-forum) -> Heli agenda 2012 Drie elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs in NL & B: Modelvliegen op Airtoi -> clubs (NL & B) KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs (NL) www.flytovml.com -> clubs (B)
Jmanig 25 feb 2012 #4 aeroxfrank zei: der is wel een vliegclub in enschede die zit op de vliegbasis moet je maar eens kijken op Welkom Klik om te vergroten... Volgens mij is die alleen outdoor?
aeroxfrank zei: der is wel een vliegclub in enschede die zit op de vliegbasis moet je maar eens kijken op Welkom Klik om te vergroten... Volgens mij is die alleen outdoor?
awt74 26 feb 2012 #5 Trmc is alleen outdoor... Af en wordt door een van de leden een indoor meeting georganiseerd bij een tennis hal in Hengelo
Trmc is alleen outdoor... Af en wordt door een van de leden een indoor meeting georganiseerd bij een tennis hal in Hengelo