Vliegclub

Beste lezers,

Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een Raptor 50 ti plus een fubata f9 super zender en toebehoren.(gekocht van Reinier. De advertentie is te vinden op dit forum).

Nu lees is dat het niet eenvoudig is om een geschikte heli vliegclub te vinden. Er is in Valkenburg(ZH) een vliegclub(MVKB) waarbij ik me eigen heb aangemeld voor een introductie avond. Ik heb nog geen reactie ontvangen en weet dus ook niet of ze heli beginners accepteren.
Is er misschien iemand die in de buurt woont van Katwijk, die eventueel een beetje zijn kennis wil overdragen aan een beginnende piloot?

Alvast bedankt voor je reactie.

Uhhhh , laurens ?? Ik ??
Probeer t eens bij de club in zoetermeer , de ZLC ??
Wat is een TI uitvoering van de rap 50 ??
Met andere woorden , er zijn zat helivliegers bij je in de buurt , vertel eens wat meer over jezelf .
Kan je al vliegen met iets ?? simmen ?? lukt dat ??
ervaring met brandstofmodellen , wat meer info zal erg welkom zijn .

Hmmmmm , dat is de 1e x dat ik er een afkorting van zie , maar je zou wel s gelijk kunnen hebben ja !!

Uhhhh , laurens ?? Ik ??
Probeer t eens bij de club in zoetermeer , de ZLC ??
Wat is een TI uitvoering van de rap 50 ??
Met andere woorden , er zijn zat helivliegers bij je in de buurt , vertel eens wat meer over jezelf .
Kan je al vliegen met iets ?? simmen ?? lukt dat ??
ervaring met brandstofmodellen , wat meer info zal erg welkom zijn .

Ik ben een totale leek op het gebied van heli vliegen.
Afgelopen weekend heb ik een haast splinternieuwe Raptor 50 Titan aangeschaft(vliegklaar)
Ik ben nu op zoek naar zoveel mogelijk informatie en tips om het vliegen onder de knie te krijgen.
Bedankt voor de reacties

1e tip is , koop een simulator !!
2e tip is , ga niet zelf vast lopen klooien , dat draait geheid op schade uit .
3e tip , zorg voor genoeg vrije tijd om t te leren , je zult zien dat t steeds leuker word en t beter gaat naarmate je tijd erin stopt .
Schaam je niet voor rare vragen . En natuurlijk succes ermee .

Hi Haasebroek,

Ik woon zelf in Katwijk (Schutterswei) en wil je best een stukkie op weg helpen. Ik vlieg met nog 2 Kattukkers op veldjes op en in Katwijk, en vlieg zelf met de Rap 50 en de Mini Titan. Doe maar een PB sturen als je interesse hebt ;)

Groetjes,

Ton.

PS Eddie heeft gelijk! Niet teveel zelf klooien, kost in het meest gunstige geval alleen geld en tijd...

Hi Haasebroek,

Ik woon zelf in Katwijk (Schutterswei) en wil je best een stukkie op weg helpen. Ik vlieg met nog 2 Kattukkers op veldjes op en in Katwijk, en vlieg zelf met de Rap 50 en de Mini Titan. Doe maar een PB sturen als je interesse hebt ;)

Groetjes,

Ton.

PS Eddie heeft gelijk! Niet teveel zelf klooien, kost in het meest gunstige geval alleen geld en tijd...

Bedankt voor je aanbod..Ik heb je een PBje gestuurd;)

1e tip is , koop een simulator !!
2e tip is , ga niet zelf vast lopen klooien , dat draait geheid op schade uit .
3e tip , zorg voor genoeg vrije tijd om t te leren , je zult zien dat t steeds leuker word en t beter gaat naarmate je tijd erin stopt .
Schaam je niet voor rare vragen . En natuurlijk succes ermee .

Bedankt voor je tips!!:p

Hallo Allemaal,

Ik ben gisterenavond bij de Leidsche vliegclub geweest.
Laurens heeft me veel verteld over het vliegen en onderhouden van mijn Raptor.
Hiervoor wil ik hem nogmaals bedanken.
Hij heeft me aangeboden om mijn Raptor af te stellen zodat hij nog beter reageerd in de lucht.
Skidz heeft ook aangeboden om te komen kijken/leren als ze gaan vliegen.
Ik zie er nu al naar uit om mijn Raptor in de lucht te zien hangen.
Ik zou zeggen: Laurens en Skidz tot gauw!

Groeten William

Back