Wat een schitterende vliegdag,vandaag met z,n allen naar het veld voor een dag lekker vliegen met de tt en met de pipercub van Gerritjan, na alles uitgepakt te hebben en de kisten inelkaar te hebben gezet kon het vliegen beginnen.
Eerst vloog GerritJan met de pipercub om het een en ander uit te proberen en daarna moesten wij het maar eens weer proberen.
Na de eerste vlucht bleek het hoogteroer niet genoeg uitslag had ,maar dat was snel verholpen en de 2e startging een stuk beter.
na wat testen van GerritJan met de formost bleek de turbine bij 80k wat hoestbuien te geven en na wat veranderingen ging het allemaal wat beter,pompwaarde wat na beneden gebracht en ging het al weer wat beter.
Na enkele vluchten vroeg Gerritjan aan mij, ik zie je nooit vliegen ga jij nu eens ,dus de volgende vlucht ik met dat ding omhoog,en inderdaad er zit echt pit in die turbine.
Het filmen gaat echt moeilijk met zo,n klein schermpje ,maar toch nog wat te zien.alleen op mijn Hyves te zien voor die mensen die ik niet geblokt heb .hihihihi
dus al met al weer genoten.
Groetjes Rene .

Laatst bewerkt: