Vliegeigenschappen P 36-A HAWK

P-36

Niemand???????

p36-3a.jpg

Lijkt mij een probleemloze Fighter, Patrick.
Landingsgestel is gelijk aan de P-40............of te wel een hoop van verkrijgbaar.
Een P-40 maar dan met stermotor.

Groet Peter

p36-3a.jpg

Lijkt mij een probleemloze Fighter, Patrick.
Landingsgestel is gelijk aan de P-40............of te wel een hoop van verkrijgbaar.
Een P-40 maar dan met stermotor.

Groet Peter

Ik heb een ARF gekocht van deze kist van Black Horse models en ik was benieuwd naar de vliegeigenschappen.

Gr Patrick

Er staat me iets bij dat ergens midden jaren '90 bij Top Gun (Florida) col. Art Johnson met zo'n kist vloog. Volledig eigenbouw, wat lastig ivm verhouding neus/rest vd romp.

Joris

Hoi,

Nog even de vliegeigenschappen op google gezocht en ik kwam op de volgende tekst uit;(vertaald via google vertaler)

Ondanks de korte staart moment heeft de zorgvuldige vormgeving van deze Hawk resulteerde in een vergevingsgezinde model dat zal houden geen onaangename verrassingen. Het is een dreigende aanwezigheid in de lucht zodra je het onderstel hebben ingetrokken. Toen het tijd is om het land je hebt de extra bonus van effectieve kleppen kreeg om u te helpen naar beneden en onberispelijke lage snelheid manieren om te gaan met haar. Nauwkeurig te bouwen uit onderdelen laser gesneden en bedekt met Oracover ze ook een mooie GRP motorkap plus trekt zijn inbegrepen.(het is dus letterlijk per woord vertaald dus de zinsopbouw klopt niet echt maar met een beetje creatief lezen......)

Dus volgens mij heb ik er een leuk kistje erbij....

Gr Patrick

Laatst bewerkt:
Ik heb een ARF gekocht van deze kist van Black Horse models en ik was benieuwd naar de vliegeigenschappen.
Gr Patrick

Wat is de bedoeling van dit draadje Patrick.
Je hebt een ARF kist gekocht die lijkt op de P-36.....................:cool:

Elke ARF kist die op de modelbouwmarkt verschijnt heeft goede vliegeigenschappen...................zo niet, dan verkopen ze er niet een meer van....................................................:(

In het begin van dit draadje, had ik nog even voor ogen, een bouwer die een P-36 project gaat aanvangen, maar dit is dus niet het geval.

Jouw P-36 van Ripmax......oid zal vliegen als een zonnetje, zolang je de gebruiksaanwijzing maar goed doorleest

Of had je wat anders in gedachten....................:sleepy:

Groet Peter

Wat is de bedoeling van dit draadje Patrick.
Je hebt een ARF kist gekocht die lijkt op de P-36.....................:cool:

Elke ARF kist die op de modelbouwmarkt verschijnt heeft goede vliegeigenschappen...................zo niet, dan verkopen ze er niet een meer van....................................................:(

In het begin van dit draadje, had ik nog even voor ogen, een bouwer die een P-36 project gaat aanvangen, maar dit is dus niet het geval.

Jouw P-36 van Ripmax......oid zal vliegen als een zonnetje, zolang je de gebruiksaanwijzing maar goed doorleest

Of had je wat anders in gedachten....................:sleepy:

Groet Peter

Hoi,

Ik vond dit een leuke arf voor erbij maar echt bouwen dat doe ik aan de Ziroli Corsair.

Gr Patrick

Het is ook niet waar wat ie zegt. Koop maar eens een ARF van een Geebee of een ARF van een Calmato. Wedden dat die Calmato beter vliegt? :)

Gezien je Corsair, hoop ik voor je dat het niet een te vriendelijk kistje is, dan kun je alvast oefenen voor de Corsair.

Het is ook niet waar wat ie zegt. Koop maar eens een ARF van een Geebee of een ARF van een Calmato. Wedden dat die Calmato beter vliegt? :)

Gezien je Corsair, hoop ik voor je dat het niet een te vriendelijk kistje is, dan kun je alvast oefenen voor de Corsair.

Ik verwacht nog wel 1 tot 1/2 jaar nodig te hebben voor de Corsair klaar is dus ik heb idd nog voldoende tijd om te oefenen....

Gr

Back