nou hier in leiden vliegen we gewoon met zn 3tjes en ook met nitro helis gewoon op een parkeerterreintje in de stad en de politie agent komt lekker meekijken en vraagt meestal om hulp bij zn hbk 2 die niet werkt ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo te horen ben jij erg tevreden over eigen initiatief tot elke prijs. Is een keuze.En wie wil er nu nog bij een club gaan vliegen, als daar van die
gasten rond lopen die aan oom agent gaan vragen:
Meneer oom agent ze zijn daar aan het wild vliegen,dat is wel heel stout of niet oom agent,
kan je daar niks aan doen .
Echt zielig jongens, ga lekker vliegen bij je club en laat wild vliegers ook lekker vliegen.
gr
Albert
Als een club echt zo leuk was dan was het er stampdruk, en had niemand behoefte aan wild vliegen
Ik heb het op mijn beurt weer niet zo op dat illegale gerotzooi. Is ook een keuze.
Wat ik pas echt zielig vind is het proberen recht te praten van zoiets kroms als wildvliegen binnen een gemeente waar de mogelijkheid tot legaal modelvliegen prima geregeld is.
Als je daar dan toch gaat wildvliegen neem je het risico dat, als er ook maar iets fout gaat, ook legaal vliegen binnen de gemeente wordt verboden.
Daar heeft een wildvlieger weinig last van, die gaat toch gewoon weer ergens anders naar toe.
Bovendien, je doet immers gewoon waar je zelf in in hebt. Dat daardoor een legale club misschien niet meer mag vliegen is gewoon pech voor hen, toch?
Gaat hij zich toch niet schuldig over voelen? Ben je gek, dan kon je wel aan de gang blijven...
Moet je niet gek opkijken dat legale vliegers daar niet van zijn gediend.
Overigens, ik ga er niet van uit dat die wildvliegers binnen Almere op normaal beleefd verzoek zullen ophoepelen uit de gemeente.
Wat dat betreft maak ik me geen enkele illusie aangaande de mentaliteit....
Ik hoop dat ik dat verkeerd inschat, maar gezien de 'verwildering' van de maatschappij, denk ik dat ik er niet ver naast zit.
Dit soort statements van wildvliegers komen toch meestal van mensen die nooit bij clubs langsgaan........
noge even en we hebben weer de eeuwenoude discussie waarom wel/niet bij en club te vliegen.
Als een club echt zo leuk was dan was het er stampdruk, en had niemand behoefte aan wild vliegen
mischien moeten er gewoon meer clubs komen, zodat iedereen zich er bij een op z'n gemak voelt.
Hou er rekening mee dat de verzekering moeilijk kan gaan doen omdat je niet kunt hardmaken dat je ervaren vlieger bent.
Veel clubs nemen een (officieel) brevet af waarmee je bij de club hebt aangetoond overweg te kunnen met je vliegtuig/heli.
Zo te horen ben jij erg tevreden over eigen initiatief tot elke prijs. Is een keuze.
Ik heb het op mijn beurt weer niet zo op dat illegale gerotzooi. Is ook een keuze.
Wat ik pas echt zielig vind is het proberen recht te praten van zoiets kroms als wildvliegen binnen een gemeente waar de mogelijkheid tot legaal modelvliegen prima geregeld is.
Als je daar dan toch gaat wildvliegen neem je het risico dat, als er ook maar iets fout gaat, ook legaal vliegen binnen de gemeente wordt verboden.
Daar heeft een wildvlieger weinig last van, die gaat toch gewoon weer ergens anders naar toe.
Bovendien, je doet immers gewoon waar je zelf in in hebt. Dat daardoor een legale club misschien niet meer mag vliegen is gewoon pech voor hen, toch?
Gaat hij zich toch niet schuldig over voelen? Ben je gek, dan kon je wel aan de gang blijven...
Moet je niet gek opkijken dat legale vliegers daar niet van zijn gediend.
Overigens, ik ga er niet van uit dat die wildvliegers binnen Almere op normaal beleefd verzoek zullen ophoepelen uit de gemeente.
Wat dat betreft maak ik me geen enkele illusie aangaande de mentaliteit....
Ik hoop dat ik dat verkeerd inschat, maar gezien de 'verwildering' van de maatschappij, denk ik dat ik er niet ver naast zit.