Vliegen Den Haag??

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Eloi, 12 nov 2006.

1. Eloi

Eloi

Lid geworden:
    15 mrt 2006
    Goeiesedag mensen!!
    Ff een gevoelige vraag 8O ! Zijn er nog wildvliegers actief in omgeving Den Haag. 8)

2. sietse

sietse

Lid geworden:
    19 aug 2004
    Ik vlieg erg wild meestal ja... ;)
    Wat vlieg je, waar woon je precies en waar vlieg je meestal? (mag via PB:) )

3. MPXfan

MPXfan

Lid geworden:
    12 okt 2006
    Ik nog niet; maar als ik naar Den Haag verhuisd ben binnenkort wel!
    Vlieg nu bij een club, maar heb begrepen dat er (afgezien van Zoetermeer waar je geen lid van kunt worden als je daar niet woont) niets meer in de buurt is?

4. sietse

sietse

Lid geworden:
    19 aug 2004
    is idd niks meer in de buurt, maar wel wat lui die willen vliegen, dus als jullie niet al te grote turbinevliegtuigen hebben, dan kan het op wel meer plekken dan alleen op een club. Ik vlieg voornamelijk met kleine tot medium elektrobouwsels en helietjes. Grootste is een T-Rex. Verder natuurlijk ook zwevers. DLG en hellingzweven!

5. MPXfan

MPXfan

Lid geworden:
    12 okt 2006
    Hai Sietse,

Dank voor je reply!

Ik vlieg alleen zwevers en electrokisten (parkflyer tot medium formaat).
    Zijn er stekken in de regio waar het ''gedoogd'' wordt? Of wellicht plaatsten waar mede-vliegers regelmatig bij elkaar komen?

Alleen is ook maar zo alleen; en vooral het uitwisselen van ervaringen vind ik altijd erg plezierig!

O ja, PB is natuurlijk ook een optie.

Thanks!

6. sietse

sietse

Lid geworden:
    19 aug 2004
    och, d'r wordt veel gedoogt hoor. Ik heb al vaker gehad dat ik lekker aan het vliegen was en dat de politie langs kwam. Die vonden het vooral gewoon kikkûh!! En wilde weten hoe het allemaal werkte enzo... altijd lache.

1 keer stond ik op een leeg sportpark (misschien ken je het, bij de duinen :) ) met een grote vliegende vleugel met fietsbel. Vol gas naar grote hoogte en dan lekker zweven. Vol gas hoor je wel wat, maar niet echt herrie ofzo, ook niet dat janken...
    Komt er ineens een vrouw aan mij vragen of ik die herriemaker ben! Bleek dat ze (2 uur s'middags) aan het slapen was en wakker werd door mijn herrie! Daarvoor was ze dus ruim een kilometer komen lopen... maarja, zeikerts heb je altijd.

Ik werk trouwens overdag, dus nu met dat donkere zooigedoe vlieg ik niet echt veel meer....
    wel af en toe naar de indoor in delft. Buiten vooral op zondag (za werk ik ook) als het een beetje weer is...

7. eddie

eddie

Lid geworden:
    5 apr 2004
    Haa , er word zat gedoogt , t is meer "gewoon doen" en een beetje je kop gebruiken .
    Siete heeft bij ons gekeken op t veldje en was aardig onder de indruk geloof ik ??
    Dat veld is nu verleden tijd helaas , maar ik zal m eens ons nieuwe stekkie wijzen !!
    Kwa clubs is t niks hier in de buurt , helaas !!
    We wonen aan de verkeerde kant van t land hè , en je mag hier geen lol maken in t land .
    Dus pech !!

8. sietse

sietse

Lid geworden:
    19 aug 2004
    :evil: Hahaha, mag hier geen lol maken? moet je ons een zien, gewoon doen idd! haha

Ja, eddie, je kan best goed vliegen idd. mooi spul. Ik werk nu vlak naast het veldje idd. maar er staat een heeeeele grote heimachine... :(

Met een raptor 90 is het ook wat lastiger om ff ergers te gaan vliegen... Mijn shocky vlieg ik zo'n beetje vanuit de tuin door de straat naar het 1e pleintje :D. Zwevers kan je hier prachtig van de duinen af flikkeren en zolang je niet IN het duin komt (wat ook niet nodig is) is er helemaal niks aan de hand.

9. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
  10. NoNo123

NoNo123

Lid geworden:
    15 okt 2006
    Ik vlieg zeer wild in Den Haag, meestal met nog iemand samen.
    Dit doen we altijd achter Madestein, waar nu park Vroomstein of Vroomdaal, gebouwd gaat worden.
    En van buren heb je geen last, sterker nog de buurman daar, heeft net zelf ook een vliegtuigje gekocht, en komt altijd ff kijken als we daar aan`t vliegen zijn.

Dus misschien tot ziens daar ??

11. sietse

sietse

Lid geworden:
    19 aug 2004
    ha, word al een leuk cluppie :)
    is dat een beetje een leuk veld? En met wat vliegen jullie daar?

Anders ff hier posten als iemand ergens gaat vliegen.

12. ariekraakjr

ariekraakjr

Lid geworden:
    17 aug 2005
    Mischien is een club oprichten een idee?

13. cees dorst

cees dorst Guest

Tja ook in delft gebeurd er niet veel officieel ,vreemd genoeg hebben zij hier wel een luchtvaart opleiding bij de TU ,voor heen ging ik altijd naar een club toe maar de kosten werden een beetje hoog i.v.m. de benziene dus moet er een alternatief gezocht worden , dus ik meld mij aan om lekker te (wild)vliegen , dus laat mij even weten hoe en wat Groet cees

14. sietse

sietse

Lid geworden:
    19 aug 2004
    iedereen met kleinere parkflyers/indoor dingen kunnen bij mij vliegen, ik weet wel wat leuke kleine veldjes in de buurt. Ook hellingzweven aan het duin kan goed hier.

Voor iets grotere elektro, meer ruimte, en heli's lijkt me Madestein misschien wel handig. Kweet niet hoe groot het daar is, maar als het een lekker leeg terrein is, lijkt me leuk :).
    Eens kijken of er een keertje wat minder wind gaat komen....

Een echte club oprichten lijkt me niet echt handig.. denk dat het beter gewoon een beetje los kan blijven. Dan kan je toch ook gewoon samen vliegen?

15. cees dorst

cees dorst Guest

Gaaf sietse ,laat me even wat weten ,of stuur me even een PB op mijn mail account dan geef ik je mijn tel. nummers ,overigens ben ik aan het overschakelen naar electro ik ben al in het bezit van een twinstar en ik verwacht elk moment een grote doos met de minimag Groeten Cees

16. Tjen il-Vec

Tjen il-Vec

Lid geworden:
    13 okt 2004
    Hebben die weer een veld dan? Ik ben daar weggegaan omdat er geen veld was en men de tijd indoors doodde zeg maar... [​IMG]

17. sietse

sietse

Lid geworden:
    19 aug 2004
    Het lijkt het me misschien leuk om iets van een bellijst op te zetten ofzo? Aangezien het weer nogal variabel is en niet iedereen altijd tijd heeft... Ik ben nu aan het afstuderen, dus gewoon fulltime werken. Werk ook op zaterdag nog bij de post om nog wat geld te verdienen...
    Dus vooral zondag probeer ik te vliegen. Als er dan wat meer komen, lijkt me hardstikke leuk!

Bellijst op internet zetten lijkt me niet handig, misschien handig als ik het bij houd en doormail naar geinteresseerden? (die moeten dan natuurlijk wel toestemming geven om hun telnr en eventueel woonplaats/adres in de lijst op te nemen...)

18. cees dorst

cees dorst Guest

Mijn toestemming heb je bij deze sietse ,lijkt mij een goed idee ,komt er eindelijk weer eens wat actie in ons haagje ,goed voor de hobby en dus goed voor ons. Groeten cees

19. sietse

sietse

Lid geworden:
    19 aug 2004
    1 aanmelding op de lijst erbij :).

Cees en ik.

Lijkt me erg leuk om wat meer mensen in de buurt te leren kennen.
    Ik ken nog wel wat mensen in de buurt die eventueel ook wel af en toe willen vliegen/kijken.
    Zal hen ook nog wel ff oproepen.

20. Eloi

Eloi

Lid geworden:
    15 mrt 2006
    Hallo allemaal is toch een goed draadje geworden ik kan het zelf niet eens bij houden.

@Sietse ik heb van de zomer al een keer jouw nummer gekregen had toen ongeveer de zelfde vraag voorbij zien komen.
    Is jouw mobiel nummer nog ongewijzigt?

Had al aan Madestein zitten denken maar dacht te veel bomen en water. maar is dus wel te doen?

Deel Deze Pagina