Vorige week dus mijn eerste RC speelgoed gekocht, een xwing van 25 euro. (onderste vleugels eraf gehaald en aan de bovenste gemaakt, vliegt pas echt leuk 8) )
Vliegen met RC vind ik nu zo leuk dat ik iets wil zoek om mee in de woonkamer te vliegen omdat het buiten steeds te hard waait.
Ik heb inmiddels bij eppshop.nl een wing gekocht incl. electronica enz.
Die zal vast beter tegen de wind kunnen maar toch lijkt het me leuk om ook binnen te kunnen spelen.
Op het werk hebben we een redelijke loods maar die is net te klein voor de xwing.
Nu heb ik gekeken naar diverse microheli's maar zie door de bomen het bos weer eens niet.
Lama v2
Dragonfly
Walkera
enz
enz.
Op http://www.excenture.nl/index.php?cat_id=2&catname='Helicopters' staan ook een aantal heli's maar welke is nou geschikt voor een beginner ?
Ik wil niet alleen maar hooveren en dat ie alleen maar vooruit gaat doordat ie meer gewicht voorin heeft zitten.
Ik heb op het forum veel goede dingen gelezen over de Lama V2.
Zou dat te vliegen zijn in een woonkamer ?
Of zijn er tegenwoordig betaalbare vliegtuigjes die je ook in je woonkamer kan vliegen ?
Ik heb inmiddels een Graupner mx12 gekocht.
Dus het hoeft niet perse een set te zijn met zender.
Vliegen met RC vind ik nu zo leuk dat ik iets wil zoek om mee in de woonkamer te vliegen omdat het buiten steeds te hard waait.
Ik heb inmiddels bij eppshop.nl een wing gekocht incl. electronica enz.
Die zal vast beter tegen de wind kunnen maar toch lijkt het me leuk om ook binnen te kunnen spelen.
Op het werk hebben we een redelijke loods maar die is net te klein voor de xwing.
Nu heb ik gekeken naar diverse microheli's maar zie door de bomen het bos weer eens niet.
Lama v2
Dragonfly
Walkera
enz
enz.
Op http://www.excenture.nl/index.php?cat_id=2&catname='Helicopters' staan ook een aantal heli's maar welke is nou geschikt voor een beginner ?
Ik wil niet alleen maar hooveren en dat ie alleen maar vooruit gaat doordat ie meer gewicht voorin heeft zitten.
Ik heb op het forum veel goede dingen gelezen over de Lama V2.
Zou dat te vliegen zijn in een woonkamer ?
Of zijn er tegenwoordig betaalbare vliegtuigjes die je ook in je woonkamer kan vliegen ?
Ik heb inmiddels een Graupner mx12 gekocht.
Dus het hoeft niet perse een set te zijn met zender.