Vliegen rond delft?

• Topicstarter Topicstarter BlackMagic
  • Startdatum Startdatum
B

BlackMagic

Guest
Waar word er nog gevlogen rond Delft? Electro of anderzins.
Lijkt me leuk om eens te komen kijken. :D

Drie elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B:
Modelvliegen op Airtoi -> clubs (NL & B)
KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs (NL
www.flytovml.com -> clubs (B)

Heli vliegers rond Delft
Heli vliegers Delft en omstreken
omgeving delft
ik zoek beginnende modelvliegers omgeving DELFT
Leren vliegen Delft
crash in indoor delft

Forumtipje, of eigenlijk twee:
Geef woonplaats of regio op in je profiel op, dan kan iedereen dat altijd zien links onder je gebruikersnaam. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek.
Als je leeftijdsweergave activeert in jouw profiel, is die ook altijd zichtbaar naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes.

Klopt allemaal oude topics, dus ik vroeg me af waar nu gevlogen word. Op kruithuisweg/a4 namelijk volgens mij niet meer.

Zelf geen kist op het moment, en geen trek in lange reizen per auto. Dus gewoon op het fietsje ergens rond Delft kijken leek me leuk :p

Ik zag laatst een mooi groen veldje tegenover de sportcentrum naast de oude (afgebrande) Bouwkunde gebouw. Ik weet niet of daar gebruik van wordt gemaakt. Zou het niet mogelijk zijn om daar te vliegen met lichte/langzame schuim kistjes?

Bijna dagelijks fiets in langs dat groene veldje tegen over het sportcentrum en het word voor van alles gebruikt. Soms staan er meet opstellingen maar ik heb ze er ook wel is zien vliegen met een helikopter.

Verder ben ik ook benieuwd waar er gevlogen wordt in Delft om een keer te kijken, zijn het nog mensen die in het Midden-Delfland of zo vliegen?

Back