Vliegen varen racen ed op 1 terrein

Als er rc modelbouw samengevoegd kon worden op 1 buitenterrein, welke zaken zou je dan bij elkaar wi

• Total voters
    10
  • Poll closed .
Goedendag,

De afgelopen tijd ben ik zoek geweest naar een goede lokatie waar je met vrienden kunt varen met rc speedboten, watervliegen, racen met modelauto's offroad en onroad, vliegen ed.

Helaas heb ik in Duitsland, België en Nederland niets kunnen vinden.
Zijn er toevallig mensen die weten er dergelijke lokaties bestaan waar je naar hartelust meerdere disciplines van de rc modelbouw kunt uitoefenen op 1 dag,

Het zou helemaal super zijn als je 1 lokatie zou kunnen bezoeken waar de diverse facetten van de modelbouw uitgeoefend worden.

Laatst bewerkt:
nuclea in mol.
Daar hebben ze alvast vliegsectie, en een vaste off-road baan. In de winter is er dan ook nog indoor baan voor 1/12 en 1/10 electro.

TM

nuclea in mol.
Daar hebben ze alvast vliegsectie, en een vaste off-road baan. In de winter is er dan ook nog indoor baan voor 1/12 en 1/10 electro.

TM

ik heb gehoord dat de offroadbaan op houd met bestaan, en dan weet ik niet zeker of de onroad blijft.

mvg Hans

Dit is alvast een goed begin, het zou toch fantastisch zijn als alles op 1 plaats gecombineerd zou kunnen worden... ik zoek nog even verder......

HOI
indoor kan ook het een en ander gecombineerd worden.
in een oude veiling. of zelfs een kantoor verdieping.
er staan kantoren genoeg leeg langs de diverse snelwegen.
en indoor kan je ook denken aan een indoorspeeltuin erbij te doen. om met het hele gezin er naartoe te gaan.

groete Peter

Back