vliegen

met dat gras bedoelen ze het heidegras. Dat is aan de binnenkant heel droog nu na de winter. Dat is niet met een beetje regen terug in orde.

Dat is ook de reden waarom de bomen hun blaadjes verliezen dacht ik :)

met dat gras bedoelen ze het heidegras. Dat is aan de binnenkant heel droog nu na de winter. Dat is niet met een beetje regen terug in orde.

Dat is ook de reden waarom de bomen hun blaadjes verliezen dacht ik :)

als je het maar kan uitleggen zeg ik maar altijd... ;-)

Het zal dat weekend voor gastvliegers niet toegelaten zijn om met jets te vliegen, omwille van het brandgevaar. Het gras rondom ons veld is in deze periode na de winter (van 15 maart tot 1 mei) zeer droog, ook als het geregend heeft. Dit is een beslissing van de militaire overheid.

Dus als ik het goed lees , is dat er brand gevaar is voor gastvliegers en Geld dat ook voor leden van pmf !!!.

Je moet er ook bij vermelden dat je bij de VML daar geld voor krijgt en dan zijn deze naar mijn mening geen gastvliegers.
Maar is het een meeting en of verbroedering van Nederland - België en zo staat het ook in de VML tijding.

Plus dit bericht staan onder de kop van "MEETINGS", dus wat is het nu !!!

gr vosje ;)

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed lees , is dat er brand gevaar is voor gastvliegers en dat Geld ook voor leden van pmf !!!.
Plus dit bericht staan onder de kop van "MEETINGS", dus wat is het nu !!!
gr vosje ;)

Lees......... tenzij op de jaarlijkse jetshow Pampa's, dan uiteraard heel welkom.
Enne de rest van het jaar liever niet.
Volgens mij brand die hei altijd, zo goed als iedere jet die ik daar buiten het vliegveld onfortuinlijk heb zien neerkomen met draaiende turbine, zette de hei in lichterlaaie.

Is niet alleen bij de Pampa's hoor ook in den Oland, maar gelukkig niet overal :mrgreen:
Ik begreep dat er vorig jaar Pasen redelijk veel jets aanwezig waren??? ja en dan krijg je dit, waarom ben ik toch niet verbaasd???

Dus verbroedering voor iedereen, tenzij je van plan was om een turbine kist mee te nemen.

Helaas heb ik het paasweekend dienst anders was ik toch zeker gekomen, uiteraard met een electro kist met Lipo's erin want die zijn toch ontbrandbaar? na een onfortuinlijke landing dan. (zelf 2 crashes gehad met Lipo kisten en beide keren de kist in de hens??? )

Groet Ger.

Pech kun je hebben.............:mrgreen:
Morgen vliegen Ger?:)

Leren we van :wink:

Woensdag werken, donderdag lekker de hele dag vliegen (geen brandwaarschuwing hoop ik :mrgreen: :wink: )

Veel plezier morgen jullie.

Ger.

Pfff.
Het is ook altijd hetzelfde overall, er maar weer omheen draaien en niet de waarheid durven te vertellen.
Vindt het wel jammer dat we niet tussendoor met de jet mogen had er wel naartoe gebouwd.(nu in de hoek gesmeten ;))
Dus koen ik neem me jet mee dan kan jij hem invliegen :rolleyes:.
Ach ja we maken er gewoon weer een gezellig verbroedering van,
Lekker nachtvliegen o nee dan gaan de vogels van hun eieren.:-D:-D:-D
Ja het zijn nu eenmaal regels die we gewoon moeten accepteren, alleen laten we wel de kerk in het midden houden dan en regels zijn regels dus GEEN verschil tussen gast en leden.
Voor de rest kijk ik al weer uit naar Pampa 2010 altijd top geregeld.

O ik val niemand aan is alleen mijn mening.

Ik kom denk ik wel, maar ik laat die kippepoten thuis, als ik niet mag jetvliegen dan ook geen kippepoten toch!!!!!!!

Vleugelbuis check
vleugels check
oeps de rest nog ff nakijken

Gr Japioooooooooooooo

Ik kom ook verloederen , met een kist met een verfroerstok voorop nog wel liefst:mrgreen: mij krijgen ze niet klein

Jaap geen kippenpoten, toch wel eieren , het is Pasen

Mensen, wat een gezeur altijd weer. 't is aan de gast-club om te beslissen hoe en wat, en als je 't er niet mee eens bent, ga je toch lekker niet? Al beslissen ze dat er alleen roze jets mogen vliegen is 't nog hun keuze. Als je 't dr niet mee eens bent moet je lid worden en naar de vergaderingen gaan ;)

En aangezien ik geen lid ben, ga ik als t goed weer is fijn op de pampas met verfroerstokjes spelen! :)

Mensen, wat een gezeur altijd weer. 't is aan de gast-club om te beslissen hoe en wat, en als je 't er niet mee eens bent, ga je toch lekker niet? Al beslissen ze dat er alleen roze jets mogen vliegen is 't nog hun keuze.

helemaal mee eens.
Maar ik heb een roze jet:mrgreen: joehoe

Back