Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
met dat gras bedoelen ze het heidegras. Dat is aan de binnenkant heel droog nu na de winter. Dat is niet met een beetje regen terug in orde.
Dat is ook de reden waarom de bomen hun blaadjes verliezen dacht ik![]()
en dat kunnen de militairen ookals je het maar kan uitleggen zeg ik maar altijd... ;-)
Het zal dat weekend voor gastvliegers niet toegelaten zijn om met jets te vliegen, omwille van het brandgevaar. Het gras rondom ons veld is in deze periode na de winter (van 15 maart tot 1 mei) zeer droog, ook als het geregend heeft. Dit is een beslissing van de militaire overheid.
Je moet er ook bij vermelden dat je bij de VML daar geld voor krijgt en dan zijn deze naar mijn mening geen gastvliegers.
Maar is het een meeting en of verbroedering van Nederland - België en zo staat het ook in de VML tijding.
Dus als ik het goed lees , is dat er brand gevaar is voor gastvliegers en dat Geld ook voor leden van pmf !!!.
Plus dit bericht staan onder de kop van "MEETINGS", dus wat is het nu !!!
gr vosje![]()
(zelf 2 crashes gehad met Lipo kisten en beide keren de kist in de hens??? )
Pech kun je hebben.............![]()
Morgen vliegen Ger?![]()
Jongens vebroeder u!
Mensen, wat een gezeur altijd weer. 't is aan de gast-club om te beslissen hoe en wat, en als je 't er niet mee eens bent, ga je toch lekker niet? Al beslissen ze dat er alleen roze jets mogen vliegen is 't nog hun keuze.
helemaal mee eens.
Maar ik heb een roze jetjoehoe