Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan ;)

Klopt het dan zo Joop?
------------------------------------- 25-02 -----------------------------11-03
Kris.............................................x .............................................x
Marco..........................................x.. ...........................................x
PieterBas.....................................o... ..........................................x
Nick.............................................o ............................................x
Phil.............................................o .............................................x
Cas.............................................o .............................................x
Sleur...........................................o. ............................................x
Vinni............................................o .............................................x
Oliesjeik........................................x .............................................x
Chocojoop.....................................o .............................................x
Erikk.............................................x .............................................o
Spijker..........................................o .............................................x

Nee, zo natuurlijk. Dat zegt-ie toch. :mrgreen:

Kris.............................................x .............................................x
Marco..........................................x.. ...........................................x
PieterBas.....................................o... ..........................................x
Nick.............................................o ............................................x
Phil.............................................o .............................................x
Cas.............................................o .............................................x
Sleur...........................................o. ............................................x
Vinni............................................o .............................................x
Oliesjeik........................................x .............................................x
Chocojoop.....................................o .............................................x
Erikk.............................................x .............................................o
Spijker..........................................o .............................................x

Nee, zo natuurlijk. Dat zegt-ie toch. :mrgreen:

hahahahahaha maakt mijn niet uit als het vol is is het vol ik heb daar geen probleem mee :D

hahahahahaha maakt mijn niet uit als het vol is is het vol ik heb daar geen probleem mee :D
Het is niet echt te vol. Met dit soort rag-dagen blijkt dat zelfregulering prima werkt. Natuurlijk zijn er kansen op aanvaring maar dat heb je als je met meer tegelijk en door elkaar vliegt. Als je even rustig wil vliegen, zijn er toch voldoende momenten. Dat bleek afgelopen keer toch ook. Het eerste uur is het druk, dan zijn er al diverse afvallers en uiteindelijk vliegen er nog maar 3 of 4 rond. ;) Zorg voor meerdere vliegdingen en bewaar je waardevolste tot het laatst. :yes:

vol is t nooit joop
je zag vorig week hoeveel tt er rond liepen en er was genoeg ruimte om tevliegen
teweinig kan teveel niet wordt alleen iets drukker in de lucht en zullen meer met tijd gaan vliegen

Nick.............................................o .............................................x
Phil.............................................o ..............................................x
Cas.............................................o ..............................................x
Sleur...........................................o. .............................................x
Vinni............................................o ..............................................x
Oliesjeik.......................................x ..............................................x

Als het persé moet mag je ook wel mee vliegen jopie :yes::yes:
Ik kon trouwens geen reactie van jouw vinden waaruit blijkt dat je interesse hebt?!?

Blijft speelgoed:hammer:

jep maar wel leuk speelgoed
en vindt t mooi als je iets beter maakt als de fabrikant kon bedenken
mensen met een grote beurs kopen dom weg t besten( altands dat denken ze)
mensen met een kleinere beurs worden creatief en zorgen dat ze net zoveel lol hebben
of nog meer want dit geeft voldoening

Sja,wie doet er tegenwoordig nou nog echt aan modelBOUW? Het is meer ModelKOOP, dan BOUW. Het geeft inderdaad meervoldoening als je het zelfgemaakt hebt. Kopen is de kunst niet.

Simpelweg om hem groter te maken, en de stabiliteit in bochten en dergelijke te vergroten. Banden zijn al van grotere diameter dan de gemiddelde 1:10. Lengte nu ook. En van de week de breedte ook. Dan nog een 1:8 baja beetle kap erop. En knallen maar. Nog een rede dat hij nu langer gemaakt is, is dat de CG nu meer naar voren ligt.

Sja,wie doet er tegenwoordig nou nog echt aan modelBOUW? Het is meer ModelKOOP, dan BOUW. Het geeft inderdaad meervoldoening als je het zelfgemaakt hebt. Kopen is de kunst niet.
Ik heb laatst nog samen met hou zitten bouwen. :yes: Dus ja, het is echt wel modelbouw. Ook mijn auto heb ik helemaal in elkaar geschroefd en af moeten stellen. Een Nikko van de Bart Smit is geen modelbouw, de professionele dingen waar wij ons mee bezig houden toch zeker wel. Zelfs bij een ARF/RTF moet je nog e.e.a. zelf doen. Doe je dat niet, zul je wat meer moeten sparen om het weer werkend te krijgen. ;) Het is maar net waar je de grens legt van wat je verstaat onder modelbouw. De een vindt dat je met alleen planken en schroeven moet beginnen, de ander laat dat door Chinezen doen en schuift alles in elkaar. Blijft toch modelbouw. :D :lol:

Simpelweg om hem groter te maken, en de stabiliteit in bochten en dergelijke te vergroten. Banden zijn al van grotere diameter dan de gemiddelde 1:10. Lengte nu ook. En van de week de breedte ook. Dan nog een 1:8 baja beetle kap erop. En knallen maar. Nog een rede dat hij nu langer gemaakt is, is dat de CG nu meer naar voren ligt.

Leuk! Leuk vooral ook om zoveel mensen weer met auto's bezig te zien. Ik heb nog 1 chassis liggen, een Tamiya T-10. Leuk spul, maar niet echt om mee te racen voor mij. Ik doe er liever lichtjes onder :)

subaru-neon.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back