Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Ferry

Guest
Op verzoek van Robert een nieuw deel :banana:

Ik zal de eerste post van Burp uit deel 5 nog even quoten:

Op veler verzoek het vervolg in deel 5 van de perikelen rond de RC Offroaders Zaanstad en omstreken :banana:

Wie onze historie nog even na wil lezen, dat kan:

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5

En wederom veel plezier in het nieuwe deel :D

Waar zitten we ook alweer :confused: Hier dus :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
ben je even met je baja bezig , zitten we in deel 6 :cool: ;)

de baja is weer gerepareerd , de oude pakking was precies in twee-en
ik vermoed dat dit is gekomen door de carterpakking , daar staken nl. twee hele kleine stukjes van door en ik denk dat die de cilinderpakking in twee-en heeeft gedrukt !

Zo he, draadje 6 alweer. Goed initiatief Ferry, weer een ander met de beginpost :D

@Kobus: Klopt, ik heb dat wel eens eerder gezien. Je moet even met een mesje die stukjes weg snijden. Ik gebruik ook altijd een miniscuul laagje vloeibare pakking. Eigenlijk lijkt het meer op het vochtig maken van de pakking, zo weinig erop. Nog nooit last gehad van een lekker pakking daardoor.

@burp, het was mij de vorige keer niet eens opgevallen , zo klein waren de stukjes , maar nu heb ik eens beter gekeken ,omdat ik wou weten waarom ie stuk was en ik zag alleen die stukjes zitten en die heb ik idd. weggehaald , dus hoop ik dat het nu beter is ;) :D

:zon:

Zo,alweer DEEL 6 van het meest gelezen draadje op het MBF! :cool:

...op het spuiten van de body is m'n Baja SS ook gereed om los gelaten te worden op Hoogtij! :banana:

Oei, oei, oei... Hadden we bijna de 300 pagina's gehaald. :cry: :cool:

Ik heb de schokbrekertjes voor de Scalpels binnen (en nog een berg meuk uit Hong Kong).

Oke mede lezers en schrijvers. We gaan gewoon weer voor de 300 Page.

@ Gladoor Kan jij me helpen aan een servo arm? Voor de BAJA SS Alvast bedankt.

Idd Kobus, voortaan ook ff vloeibare pakking gebruiken :thumbsup:

@ Ferry: ziet er goed uit je Savage :p

we gaan door tot 666

@ op naar de volgende 300 TIJGERS, misschien wip ik zondag nog ff langs op

HoogTij..........Maar Ik hoorde net al een FAM.stemming ( Het wordt kroeg Klein Mokum!!),

Wat ook een leuke hobby is, gr.Dr.Dre. LATERSSSS.

@ marcelsiggery

Uit handen geven zal ik niet snel weer doen. Maar het moet gezegt worden. Hij voelde zich er beroerd van en vergoed de schade. Heb tevens mijn nieuwe failsave opgehaald. Een Venom met temp. meter. Helemaal OK!!

@ marcelsiggery

Uit handen geven zal ik niet snel weer doen. Maar het moet gezegt worden. Hij voelde zich er beroerd van en vergoed de schade. Heb tevens mijn nieuwe failsave opgehaald. Een Venom met temp. meter. Helemaal OK!!

Mag ik ook ff rijden binnenkort :rolling: :D

morgen word niks voor mij, maarrrr zondag ben ik er wel en met de baja , dan wil ik wel weer eens een ouderwets wedstrijdje doen met een ieder die zich geroepen voelt :shock: :cool: ;) :D

morgen word niks voor mij, maarrrr zondag ben ik er wel en met de baja , dan wil ik wel weer eens een ouderwets wedstrijdje doen met een ieder die zich geroepen voelt :shock: :cool: ;) :D

Is wel heel toevallig he, uitgerekend als ik niet kom rijden zondag :mrgreen: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back