Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En om effe te bouwen en naar de pub te gaan.
Sleur, heb je voor mij ook een swiffie?
Krijg je een pintje en 5% bonus bij de fun vlaai.
Als het maar geen super brain is ,wat een $*$%^$()()($#*&# ding is dat.@sleur: Roggelaars weer aanwezig in fouky youki land.....
60A is on his way..![]()
Omkoperij word afgestraft.:teacher:
<fluistermodus aan>Erik wil je van mij een pintje.
<fluistermodus uit>
:nooo: een plush versie... maar eh, een brain versie moet toch goed zijnAls het maar geen super brain is ,wat een $*$%^$()()($#*&# ding is dat.
Sleur, heb je voor mij ook een swiffie?
Krijg je een pintje en 5% bonus bij de fun vlaai.
2x Check, voorraad op. Misschien in de loop van de week meer snijden.Ikke ook siwffie, ook van een pintje
Yep, mooi verdient op een regenachtige dag als deze.Je gaat strontlazerus naar huis toe dinsdag a.s. sleur![]()
Yep, zo werkt dat bij de Funfly. ACH = Allemaal Corrupte Hooligans :rolling:Omkoperij word afgestraft.:teacher:
<fluistermodus aan>Erik wil je van mij een pintje.
<fluistermodus uit>
Oh ja, bijna vergeten. :nooo:@sleur: Roggelaars weer aanwezig in fouky youki land.....
60A is on his way..![]()
Not for Sleur. De Plush regelaartjes hebben zich prima bewezen bij mij en heeeeeeel veel andere piloten op RCGroups. Dus never change a winning team. :teacher:Als het maar geen super brain is ,wat een $*$%^$()()($#*&# ding is dat.
Spijkert had er problemen mee en ik dus ook hij gooit heel vroeg de spanning terug en vlak daarna nokt ie helemaal.Dat is het motor vermogen bec blijft wel werken.:nooo: een plush versie... maar eh, een brain versie moet toch goed zijn![]()
Ja ja ja maar ik ga toch publiekelijk geen veer in je reet steken.Gorby, i told you so![]()
Flikker op van het forum. Als je stopt, blijf je ook hier weg.Gorby, i told you so![]()
Hahahaha, ik snij gelijk maar al mijn platen op. Kan dat maar gedaan zijn. :rolling: Vanavond ben ik wel klaar ermee.Ben jij al een beetje uitgesneden. Heb de mallen bijna klaar
en wil ook wat gaan proberen. Ik hoor het wel.
Flikker op van het forum. Als je stopt, blijf je ook hier weg.![]()
![]()
bepaal jij dat kale neet?
Wees maar stil, van de week zei je dat jij er ook last van kreeg.bepaal jij dat kale neet?
Ik heb hem eraf gegooid.Hij is ook nog steeds op MSN.... net onkruid, niet uit te roeien![]()
![]()