Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tikkie of stukkie lopen? Je hebt je dus anderhalf uur op/met dat ding suf gerend door de straat om hem aan de gang te krijgen? 8O :? :rolling:Dat ding had lang stil gestaan (buiten ) dus ik had wat nitro meegenomen ,en deze in de inlaat gespoten , hop ,tikkie lopen ;-)
Tikkie of stukkie lopen? Je hebt je dus anderhalf uur op/met dat ding suf gerend door de straat om hem aan de gang te krijgen? 8O :? :rolling:
Echt wel dat aanduwen lukt.Een scooter kun je niet aanlopen Sleur,je bent er zeker al een beste tijd uit he ? ;-)
Zo'n Malaguti geval. Knal oranje met zwart. Redelijk recent want hij is pas 16 geworden en paps heeft muntjes zat.Is er dan wel 1 uit de tijd van de Batavieren denk ik ? ;-)
Een scooter kun je niet aanlopen Sleur,je bent er zeker al een beste tijd uit he ? ;-)
@Junkie
Als je jezelf verveelt,maak maar een prijsje voor mijn woonkamer en hal.
Kun je morgen beginnen ;-)
Spijker, lees je pb zeikerd
(waarom lijkt spijker zo op zeikerd)
En wie is spijker? Overigens wil ik niet dat je me uitmaakt voor zeikerd. Ik concludeer iets wat ik je zojuist weer in een pb verwoord heb.
Was ook voor spijker
Nah, sorry je hebt gelijk maar niet vwb je vraag (weer pb retour)
een soort van fun fly , maar dan 1:1
kijk op 1:17 !
[URL="- Matt Hall near miss at Red Bull Air Race Championships - Windsor, Ontario[/URL]
Goedemorgen (late morgen)
Deze week swiffie in elkaar knutselen.
Gaan jullie de swiffie ook met ledjes maken??
Hmmmmm, ik hoorde zaterdag toch een heel ander verhaal van je pa. :? Iets met: "Hier pa, je moet die LEDjes er even op solderen". 8Onick, ik ga jou ledjes erin knutselen
Morgenavond op de club. Wordt toch klutweer dus mooi weer om te knutsellullen onder het genot van een pintje etc. :celebrate:Mmm,heb ook weer zin om te knutselen.
Het nieuwe type Calmato ligt mij aan te staren
Helaas laat de huidige thuis-situatie het niet toe ivm de verbouwing.
Mocht iemand zich vervelen of geroepen voelen ;-)
Wauw, indoor survival in je eigen huisje. 8)*gaat koken op zijn Coleman kampeersetje![]()