Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junk: nee, geen interesse. Heb zelf nog zo'n scooter ding in de schuur staan
dat staat weg te rotten :( Dood en dood zonde, maar ja, ik gebruik hem niet.. ;)

Dat ding had lang stil gestaan (buiten ) dus ik had wat nitro meegenomen ,en deze in de inlaat gespoten , hop ,tikkie lopen ;-)
Tikkie of stukkie lopen? Je hebt je dus anderhalf uur op/met dat ding suf gerend door de straat om hem aan de gang te krijgen? 8O :? :rolling:

Tikkie of stukkie lopen? Je hebt je dus anderhalf uur op/met dat ding suf gerend door de straat om hem aan de gang te krijgen? 8O :? :rolling:

Een scooter kun je niet aanlopen Sleur,je bent er zeker al een beste tijd uit he ? ;-)

@Junkie

Als je jezelf verveelt,maak maar een prijsje voor mijn woonkamer en hal.
Kun je morgen beginnen ;-)

Een scooter kun je niet aanlopen Sleur,je bent er zeker al een beste tijd uit he ? ;-)
Echt wel dat aanduwen lukt. :yes: Het ligt alleen aan het type koppeling dat er op zit. :teacher: Er zijn nog genoeg scooters die je prima aan kunt duwen. :p De buurjongen doet het ook elke ochtend omdat zijn kickstarter afgebroken is. Hij heeft zo'n glitterding met veel plastic (die ook meet dB's dan pk's heeft :().

*wacht op zijn bestelling die in backorder staat* :pc: :(

Hoe het met een malaguti zit weet ik niet. Ik weet wel dat mijn brommer (yamaha neos uit '99) het niet kan. Datzelfde geldt voor de aprilia's van die tijd (zelfde soort blok).

Hoe dat tegenwoordig is weet ik eigenlijk niet. Kan zijn dat ze de handige feature weer ingebouwd hebben ;)...

@Junkie

Als je jezelf verveelt,maak maar een prijsje voor mijn woonkamer en hal.
Kun je morgen beginnen ;-)

nee ,aanduwen was geen optie denk ik , het is echt zo'n moderne vespa juppen dinges , ik was al blij dat ik een blok kon vinden , bougie eruit draaien is er niet meer bij ,dan moet het hele blok eruit :(
de brommers van vroeger waren goed sleutelbaar ,je kon overal bij ;)
de vespa had gewoon netjes een start knopje en puf genoeg in de accu , maar gewoon proberen te starten had niet gelukt ,dan had ik hem leeg gestart .
dus even een boost nitro gegeven , na de 3e boost bleef hij gewoon lopen , alles moest weer even op gang komen , hij had gewoon te lang stil gestaan ;)

siggy , ik denk niet dat ik tussen die bouwvakkers kan gaan schilderen , ze zullen een hoop stof maken , wellicht als ze klaar zijn ? of zit je te dizzen :D

En wie is spijker? Overigens wil ik niet dat je me uitmaakt voor zeikerd. Ik concludeer iets wat ik je zojuist weer in een pb verwoord heb.

Was ook voor spijker ;)

Nah, sorry je hebt gelijk maar niet vwb je vraag (weer pb retour)

Mmm,heb ook weer zin om te knutselen.
Het nieuwe type Calmato ligt mij aan te staren :-)

Helaas laat de huidige thuis-situatie het niet toe ivm de verbouwing.

Mocht iemand zich vervelen of geroepen voelen ;-)

*gaat koken op zijn Coleman kampeersetje :-)

nick, ik ga jou ledjes erin knutselen
Hmmmmm, ik hoorde zaterdag toch een heel ander verhaal van je pa. :? Iets met: "Hier pa, je moet die LEDjes er even op solderen". 8O :mrgreen: ;)

Mmm,heb ook weer zin om te knutselen.
Het nieuwe type Calmato ligt mij aan te staren :-)

Helaas laat de huidige thuis-situatie het niet toe ivm de verbouwing.

Mocht iemand zich vervelen of geroepen voelen ;-)
Morgenavond op de club. Wordt toch klutweer dus mooi weer om te knutsellullen onder het genot van een pintje etc. :celebrate:

*gaat koken op zijn Coleman kampeersetje :-)
Wauw, indoor survival in je eigen huisje. 8) :hammer:

Ik wilde de bouwbeschrijving afmaken maar vrees voor een nier- of blaasontsteking. Vandaag 30.000x naar wezen piesen van een paar bakkies pleur. Is niet goed nie. :nooo: Maar er is wel een engelstalige bouwbeschrijving in PDF die ook goed is. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back