Hmmmmm, ik hoorde zaterdag toch een heel ander verhaal van je pa. :? Iets met: "Hier pa, je moet die LEDjes er even op solderen". 8O![]()
Aaangezien paps zijn sleutelbeen heeft gebroken op twee plaatsen.
gaat dat niet meer lukken denk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmmmm, ik hoorde zaterdag toch een heel ander verhaal van je pa. :? Iets met: "Hier pa, je moet die LEDjes er even op solderen". 8O![]()
Aaangezien paps zijn sleutelbeen heeft gebroken op twee plaatsen.
WTF happened? Van zijn fiets gekwakt zaterdag? 8O :?Aaangezien paps zijn sleutelbeen heeft gebroken op twee plaatsen.
WTF happened? Van zijn fiets gekwakt zaterdag? 8O :?![]()
wel zaterdag gebeurt, maar lag een betonneblok om de hoek van een bocht, dus rectie was te laat. dus lag ie daar.
Ook lekker aan het opruimen?Ziezo.. de Greatplanes Extra 300S is ook zojuist opgehaald. Weer een kist
weg van zolder. Ruimt lekker op. Kan die zooi van BYM er weer bij![]()
Ja, dat moet verboden worden, betonblokken die ineens zonder te kijken oversteken. Maar ja, probeer maar eens schade te claimen. Die blokken zijn altijd onderverzekerd. :evil:wel zaterdag gebeurt, maar lag een betonneblok om de hoek van een bocht, dus rectie was te laat. dus lag ie daar.
Ook lekker aan het opruimen?Ik heb nog een klein helikoptertje in de aanbieding.
![]()
*overweegt ook de FlutJet weg te doen* 8O
is ondertussen al bezig met de swift aan t plakken
Jij mag hem voor 100 eypo hebben. Is een keer of 5 mee gevlogen. 1x op zijn kop over het ijs geschoven in de winter maar toen lag-ie al stil (waaide gewoon weg en om) waardoor de tailfins zijn ontdaan van verf (kan ik nog wel bijtippenNeu, geen interesse in de kopter. Die flutjet daarintegen... Wat wil je d'r voor hebben?![]()
In Sleur's Mini Shit doe je gewoon HXT500's. HXT900's zijn overkill.Een sleurswift of een echte swift?
De mijne is klaar, op servo's na. Ik wacht even tot na mijn vakantie. Dan hoop ik weer wat hxt 900's binnen te hebben.
Jij mag hem voor 100 eypo hebben.
In Sleur's Mini Shit doe je gewoon HXT500's. HXT900's zijn overkill.![]()
![]()
Je bent lekker aan het experimenteren JunkLeuk om te zien!
Maare, ik dacht dat je helemaal geilde op 4takt? Waarom nu een jankend kreng erin?![]()
....maar wat jij ook zei ,ik wil er ook wel een keer een leuke dikke oorlog kist bij , daar moet zeker een 4tact in![]()
Okidoki, doe ik daar een prikkertje in met de tekst "VERKOCHT". :rolling:Verkocht wat mij betreft! Zal wel pas over 3 weken worden ofzo dat ik de overdracht kan laten plaatsvinden. Ben voorlopig niet meer in Zaanstad nl..
Blèh, Sopwiths zijn wel heeeeeeeel saai. Lijkt me niets voor jou. Misschien leuk voor 3x en dan weer te koop zetten.Nou.. Ik zit al een hele lange tijd na te denken over een 1/4 schaal Sopwith Pup van USA Balsa met een ZG23 (benzine motor). Mijn vader heeft vroeger
de Sopwith Strutter gehad, ook een hele mooie kist voor wat ik mij er nog
van herinneren kan (was een jaar of 4).
Maar een mooie Thunderbolt, of een Me162 (is paps nu mee bezig overigens), of een P38, of een ....![]()
Blèh, Sopwiths zijn wel heeeeeeeel saai. Lijkt me niets voor jou. Misschien leuk voor 3x en dan weer te koop zetten.Een snelle kist is meer jouw ding lijkt mij.
Mooi schaal, dikke brommer erin en ronken maar. 8)
Ah, spijker ken ik niet.
En ik vind dat jij geen gelijk hebt vwb je antwoordDus bij deze weer een pb retour...
Mwja, beter.
Gelukkig heb ik altijd gelijk :twisted:
Je interpreteert de regels niet juist, leg ik wel eens uit als je weer op het veld bent![]()