Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziezo.. de Greatplanes Extra 300S is ook zojuist opgehaald. Weer een kist
weg van zolder. Ruimt lekker op. Kan die zooi van BYM er weer bij ;)

Ziezo.. de Greatplanes Extra 300S is ook zojuist opgehaald. Weer een kist
weg van zolder. Ruimt lekker op. Kan die zooi van BYM er weer bij ;)
Ook lekker aan het opruimen? :mrgreen: Ik heb nog een klein helikoptertje in de aanbieding. :p ;)

wel zaterdag gebeurt, maar lag een betonneblok om de hoek van een bocht, dus rectie was te laat. dus lag ie daar.
Ja, dat moet verboden worden, betonblokken die ineens zonder te kijken oversteken. Maar ja, probeer maar eens schade te claimen. Die blokken zijn altijd onderverzekerd. :evil:

*overweegt ook de FlutJet weg te doen* 8O

is ondertussen al bezig met de swift aan t plakken

Een sleurswift of een echte swift?

De mijne is klaar, op servo's na. Ik wacht even tot na mijn vakantie. Dan hoop ik weer wat hxt 900's binnen te hebben.

De EZ* ligt nu te drogen. Even een andere oplossing bedenken voor de cockpitkap. Dat tape is ook niet alles.

Verder de boel flink opruimen hier op zolder en weer even verder met de Yak54..

ik doe het met de spulletjes die ik in huis heb .
de 4stroker (vibro gym ) gaat nu door het leven als 2stroker;) , voorzien van de magnum 8,5cc ,kijken hoe die zo vliegt :D
wellicht morgen even testen tussen de buien door op het veld .
ook gelijk de SE testen met de 13x4W 3D prop :alien:

IMG_2519.jpg

IMG_2517.jpg

Je bent lekker aan het experimenteren Junk ;) Leuk om te zien! :D

Maare, ik dacht dat je helemaal geilde op 4takt? Waarom nu een jankend kreng erin? ;)

Neu, geen interesse in de kopter. Die flutjet daarintegen... Wat wil je d'r voor hebben? ;)
Jij mag hem voor 100 eypo hebben. Is een keer of 5 mee gevlogen. 1x op zijn kop over het ijs geschoven in de winter maar toen lag-ie al stil (waaide gewoon weg en om) waardoor de tailfins zijn ontdaan van verf (kan ik nog wel bijtippen ;)). Zit een Graupner Genius 40A regelaar in, Turnigy 2845-2700kV binnenloper, APC-E 6x4" prop en 2x HXT 900 op de roertjes. Dekseltjes voor de servo's nog los erbij (passen niet door de heveltjes van de HXT's). Onderkant voorzien van duct tape om lekker te glijden over harde ondergrond. Klittenband op de cockpit voor een spycam.

Prachtige kleurtjes bovenop 8O (tanks zijn nog gewoon wit, hier nog met tape)
funjet-build14_paintjob11.jpg

Onderkant oogkankerverwekkend geel (doet het erg goed als het schemerig wordt, midden van de romp nu 5cm breed duct tape van voor tot achter).
funjet-build13_paintjob10.jpg

Een sleurswift of een echte swift?

De mijne is klaar, op servo's na. Ik wacht even tot na mijn vakantie. Dan hoop ik weer wat hxt 900's binnen te hebben.
In Sleur's Mini Shit doe je gewoon HXT500's. HXT900's zijn overkill. :yes: ;)

Jij mag hem voor 100 eypo hebben.

Verkocht wat mij betreft! Zal wel pas over 3 weken worden ofzo dat ik de overdracht kan laten plaatsvinden. Ben voorlopig niet meer in Zaanstad nl..

In Sleur's Mini Shit doe je gewoon HXT500's. HXT900's zijn overkill. :yes: ;)

Dan prop ik daar de hxt500's in ;). Ik heb de Swift II nog liggen, welke ook
voorzien moet worden van servo's. Dat worden hxt900's

Je bent lekker aan het experimenteren Junk ;) Leuk om te zien! :D

Maare, ik dacht dat je helemaal geilde op 4takt? Waarom nu een jankend kreng erin? ;)

ehhhh, dit magnum blok loopt heel mooi ,en het saito 13 cc blok ligt nog ff in revisie , komt later wel weer op de vibro gym ;)

+ik verveelde me ,en wou wat knutselen :D
+ nu heb ik 4 leuke brandstof kisten die ik lekker kan afwisselen .
maar wat jij ook zei ,ik wil er ook wel een keer een leuke dikke oorlog kist bij , daar moet zeker een 4tact in :cool:

....maar wat jij ook zei ,ik wil er ook wel een keer een leuke dikke oorlog kist bij , daar moet zeker een 4tact in :cool:

Nou.. Ik zit al een hele lange tijd na te denken over een 1/4 schaal Sopwith Pup van USA Balsa met een ZG23 (benzine motor). Mijn vader heeft vroeger
de Sopwith Strutter gehad, ook een hele mooie kist voor wat ik mij er nog
van herinneren kan (was een jaar of 4 :)).

Maar een mooie Thunderbolt, of een Me162 (is paps nu mee bezig overigens), of een P38, of een .... :)

Verkocht wat mij betreft! Zal wel pas over 3 weken worden ofzo dat ik de overdracht kan laten plaatsvinden. Ben voorlopig niet meer in Zaanstad nl..
Okidoki, doe ik daar een prikkertje in met de tekst "VERKOCHT". :rolling:

Nou.. Ik zit al een hele lange tijd na te denken over een 1/4 schaal Sopwith Pup van USA Balsa met een ZG23 (benzine motor). Mijn vader heeft vroeger
de Sopwith Strutter gehad, ook een hele mooie kist voor wat ik mij er nog
van herinneren kan (was een jaar of 4 :)).

Maar een mooie Thunderbolt, of een Me162 (is paps nu mee bezig overigens), of een P38, of een .... :)
Blèh, Sopwiths zijn wel heeeeeeeel saai. Lijkt me niets voor jou. Misschien leuk voor 3x en dan weer te koop zetten. ;) Een snelle kist is meer jouw ding lijkt mij. :yes: Mooi schaal, dikke brommer erin en ronken maar. 8)

Ah, spijker ken ik niet ;).

En ik vind dat jij geen gelijk hebt vwb je antwoord ;) Dus bij deze weer een pb retour...

Gelukkig heb ik altijd gelijk :twisted:
Je interpreteert de regels niet juist, leg ik wel eens uit als je weer op het veld bent :yes:

Inmiddels vandaag een huis gekocht, gaat nog sneller dan een nieuw model aanschaffen :yes:

Verhuisdatum nog niet bekend maar of oktober of februari. Moet dus nog even lekker aan het werk in mijn huidige huis om alles netjes te maken.

Gelukkig heb ik altijd gelijk :twisted:
Je interpreteert de regels niet juist, leg ik wel eens uit als je weer op het veld bent :yes:

Een ware mod, in hart en nieren.. Altijd het laatste woord willen hebben.. En in dit geval is deze onjuist. Maar zoals ik je al per pm had gezegd (en had gehoopt dat we het daarbij konden laten), leg ik mij erbij neer. Ik ben het niet eens met jouw mening en jij denkt gelijk te hebben in het jouwe. Als je dat graag doet, moet je dat vooral doen. Maar je hoeft het me niet nog eens in het gezicht te wrijven op het veld. Dat heeft geen nut, want ik blijf bij mijn standpunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back