Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, reuze gezellig ......

Zojuist vernomen dat een 39-jarige kameraad vannacht is overleden aan de gevolgen van K in de 12 vingerige darm met uitstralingen naar longen en lever......

BYM sterkte jonge. Dit is echt kloten!

@de rest, lekker zijn jullie kom ik om kwart voor 1 op de club net, is er niemand meer. Stelletje slappe zakken!!!!

Jasper je hebt mail terug gekregen van mij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sterkte Bym, Klote man.....

Deze week geen modelbouw voor mij, zit de gehele week op een F*ki*g Beurs van smorgens vroeg tot in de late uren..... (voelt als een maraton lopen.....)

grtz, ronald

BYM, gecondoleerd man.

@ Knaller: We waren er nog wel hoor maar we hoorde je aankomen en hadden toen snel alle lichten uitgedaan :rolling: ;)

@ Jasper: nog bedankt voor het meenemen van de mallen :worship:

En zou een waarschuwing op het scherm of op de doos (in dit geval niet van toepassing dus) hebben geholpen? :nooo: Mogen ze dergelijk waarschuwingen ook wel op het MBF, bij HK en alle bouwdozen zetten. :mrgreen: :lol:

Idd, ze mogen het dan wel bij alles vermelden

Laatst bewerkt:
Mocht iemand zich vervelen en voldoende kleurpotloodjes, papiertjes hebben en wat kunnen opnemen met time laps recording...

Laatst bewerkt door een moderator:
hmmm , stilte voor de storm hierzo ? :)

bym ; gecondoleerd man , dat zijn weer van die berichten ....
kan zomaar gebeuren :(

*is klaar met werk , en gaat thuis weer verder klussen *

Nou, reuze gezellig ......

Zojuist vernomen dat een 39-jarige kameraad vannacht is overleden aan de gevolgen van K in de 12 vingerige darm met uitstralingen naar longen en lever......

Sterkte , dit blijft klote :(

Ik kreeg van de week het bericht , dat een zeeer goede collega , 43 jaar oud is opgegeven en waarschijnlijk de bouwvak niet haalt . :mad:

zooo,

junkie zit te twijfelen , wat is een lekker ( zuinig ) compact bedrijfs autootje :confused:

volvo is wel lekker hoor , maar ook lekker duur , en dat zie ik mijn klanten ook wel eens denken :rolleyes:
misschien beter om gewoon netjes een grijs kenteken karretje te rijden ;)

hier wat ideetjes , de caddy spreekt mij ook wel aan ,is wat groter , die andere zijn werkelijk schatjes .

iemand nog tips betreft de juiste keuze ?

vw_caddy_panamericana_2008_3.jpg

grijs_146011e.jpg

22526_1221222508992.jpg

Mijn oog was gevallen op deze:
citroen_berlingo_1.jpg

en vanmiddag was ik bij de dealer in Alkmaar voor deze:
1f3b91ea2bc68c0c24c7e7994899bfc2.jpg

Vrijdagmiddag naar de hometown van Sleur om een proefrit te maken :yes:

en dan moet ik ook nog kijken naar:
2010-renault-megane-estate-588x390.jpg

Zelf denk ik dat het toch de tweede gaat worden, veel auto voor weinig centjes (en 20% bijtelling) ...... eerst maar een kijken hoe het rijdt :mrgreen:

Nog een tip voor Junkie: Hiervoor had ik een Peugeot Partner VTC en die reed 1:9 8O dus ik zou eens goed gaan informeren qua verbruik van die mpv's

Laatst bewerkt:
Maar dan is deze natuurlijk voor Junkie (grijs kenteken)
citroen_berlingo_2.jpg

En ga niet naar die Peugeotdealer bij het werk van Siggy in de buurt, die zuigt echt :hammer: :yes:

Junkie koop maar gewoon een caddy, is tenminste betrouwbaar bij die franszose karrettjes gaat er binnen de korste keren iets electrisch kapot helemaal bij renault.Maar ze rijden wel super.

Maar dan is deze natuurlijk voor Junkie (grijs kenteken)
citroen_berlingo_2.jpg

En ga niet naar die Peugeotdealer bij het werk van Siggy in de buurt, die zuigt echt :hammer: :yes:

leuk karretje , vind ik ook , maar wat corby zegt , een caddy is duitse degelijkheid .

en philsje ; ik vind die 2e ook het best bij jouw passen :D, kun je ook leuk een dikke vlieger in kwijt ;)

VW is inderdaad erg goed, kost wel iets meer maar aan het einde van de rit krijg je er ook meer voor terug... ook een fijne gedachte :yes: Mooi man zo'n Caddylek :-D :mrgreen:

ikke nog steeds zeer tevreden met mijn Daas :D

Goedkoop en inruilen wat is dat???

Je gooit hem weg en koopt een nieuwe.:-D

Groetsels Edwin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back