Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist een kikker gevangen in de keuken. Het beestje hield zich erg stil, want Pip (onze poes) zat er al mee te spelen. Snel even een bak gepakt en een stuk karton eronder en de kikker buiten op het plein weer los gelaten.
![]()
Was ik ook, jij ook toch? Ik ben alweer wakker en busy busy. Jij niet hè? :nooo:Zeg Sleur je zou naar je nest gaan![]()
![]()
Zeg Bym jij ligt al in je nest waarschijnlijk![]()
Was ik ook, jij ook toch? Ik ben alweer wakker en busy busy. Jij niet hè? :nooo:
Iemand nog interesse in een 250-size heli? Op een paar dingetjes na is alles Align. Vliegt perfect maar mij te nerveus. Officiële advertentie volgt nog.
*op zoek gaat naar servo's en dikke accu's voor de nieuwe aanwinst*
Nee, zo jammer hè. Deed ik ook toen ik zijn leeftijd had. Ineens viel al mijn haar uit. 8O Dus ben daar maar mee gestopt. Nu gewoon op tijd wakker, broodjes voor de aapjes smeren en het lunchpakketje doen. 8)HahahahaKnaller ligt nog lekker in zijn nest te ronken :sleepy:
Best druk zo,in je eentje.
Wat doe je dan hier op het forum.. Ga werken dan!
Goedemorgen inderdaad. Interesse in een 250? Neu, geld wel, geen interesse.
Mij te klein spul. Vind de 450 eigenlijk al te klein.
Vandaag geen les geven.. Wel eentje voorbereiden. Kom mijn dag dus ook wel weer door. :sad:
Heb je in Hong Kong besteld dan? Dat kan nog wel even duren. :rolling:Wachten op onderdelen.![]()
Wat heb jij ook een kl0te beroep. Als het regent ben je werkeloos en je hebt een hobby die je buiten moet bedrijven.Jeempie ,dat word deze week veel regen :-( heeft iemand nog een binnenklussie ? Anders ben ik verpicht werkenloos .
Buitenwerk genoeg bij droog weer .
Wat heb jij ook een kl0te beroep. Als het regent ben je werkeloos en je hebt een hobby die je buiten moet bedrijven.:?
![]()