Uhh nog één![]()
En dan welkom bij de club van "1000"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uhh nog één![]()
En dan welkom bij de club van "1000"![]()
roost: :music:
Toch beter je luchtfilter controleren? :? Dat zand komt er net zomaar in. Dan heb je ergens een groot gapend gat gehad. Ik heb in totaal denk ik zo'n liter of 50 weggestookt op HoogTij maar in geen van mijn blokjes ben ik ooit een korrel zand tegengekomen. :nooo: Moet je misschien toch vaker je luchtfilter schoonmaken en alle boutjes regelmatig nalopen/natrekken.. Helaas ,net een vermogen aan spul zoals rn filter/ zenoa cil /zuiger ,lagers keeringen , een compl 26 cc blok ook nog eens getuned ,wat gereedschap ed , kwam ik thuis lag er ook nog een pakket van van raalte, kortom mijn hele tafel ligt vol
. maar hoeveel cc blok had je dan liggen bart ? btw mijn blok was totaal gaar , de zuigerveer had idd erg veel speling ,de cil had bovenin een hele rand ingesleten ,ze vonden zand in het blok, en ja sleur hij had ook versleten krukas lagers
, bij bigscale vonden ze dit niet zo gek toen ik hoogtij noemde, dat type zand is nou net de ergste voor je blokkie, en mijn blok heeft maar zo'n 8 liter gelopen en is geheel verrot:sad: ,. dus de zenoah kan ik beter bij dts gebruiken
![]()
Heugelijke mededeling:
Ik heb 4 standaarden klaar liggen voor verdere afwerking.
Verdere afwerking houdt in :
4 gaten boren in plateautje bovenin.
Plaatje hout of metaal om op bovenplateautje te monteren.
@Fritsie: Gefeli hè, welkom bij de club van 1000. :bday:
Ik heb hier nog zat watervast verlijmd multiplex liggen (18 mm dik)
Welke maat moeten de draagplanken hebben?
Wellicht kan ik een paar stroken op maat zagen voor diegene die daar belangstelling voor heeft?
(de rest van het hout is voor het nog te bouwen konijnenhok)
@Fritsie
Bedenk goed, voor je je 1000e post doet :rolling:
Ja, die is wel mijnpaal-waardig :rolling:
Gefeli, have fun @ theclubof1000![]()
@ Frits , gefeliciteerd , zie je wel dat jij er eerder bent , jij hebt gewoon véééééél meer tijd over![]()
om slap te posten
![]()
![]()
verschil moet er wezen he, kun je na gaan hoeveel tijd sleur heeft![]()
@ BYM, het schiet al lekker op met de standdaard , zie ik![]()
![]()
Volgens mij zijn ze klaar Kobus, de afwerking mogen jullie zelf verzorgen :rolling:Gisteravond hebben Bart, BYM en ik overuren gemaakt
Jammer dat ik er morgen niet bij ben, ik had graag geholpen met het in elkaar zetten![]()
gereden 8O maar ze vertelden bij bigscale dat er iemand vaak wedstrijden reed ,en niets aan de hand ,maar hij heeft ook 1 keer op ht gereden en zijn blok was gelijk gaar 8O
Jammer dat ik er morgen niet bij ben, ik had graag geholpen met het in elkaar zetten![]()
Dus de rest van de boy's moet nog maar een weekje op hun jasje wachten![]()