marcelsiggery
Forum veteraan
Und ? Da sind wir wieder wehr
Gute morgen
;-)
Heute abend auch um 17.30 uhr auf das feld

Gute morgen

Heute abend auch um 17.30 uhr auf das feld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat beetje gras veeg je er zo vanaf. Ik gebruik van die babydoekjes ervoor, gaat uitstekend. Nergens van die vettigheid, gewoon een mooie groene vlieger.Laten we hopen dat die niet al te vies gaat worden, of in ieder geval zodanig dat die weer makkelijk schoon te maken is :rolling:
Ik heb een kijkje op de AR6200's. Reden is dat deze een lange hersteltijd nodig hebben als de link weg is: ca. 2 à 3 seconden. De AR7000 (en AR8000 vast ook wel) zijn binnen 0,5 seconde weer terug. Daarnaast is de failsafe voor de AR6200 alleen op gas (throttle cut) en voor de AR7000 en hoger op alle kanalen. Er zijn 5 kanalen nodig: 1x gas, 2x ailerons, 1x hoogte, 1x richting.Ik zal wel alvast wat spullen meenemen zodat in ieder geval de Monsun geprogrammeerd kan gaan worden ...
Hoeveel kanalen heb ik nodig trouwens, een AR6200 is voldoende toch Sleur?
Of voor meer vertrouwen gaan en een AR7000 of AR8000 monteren![]()
Dat beetje gras veeg je er zo vanaf. Ik gebruik van die babydoekjes ervoor, gaat uitstekend. Nergens van die vettigheid, gewoon een mooie groene vlieger.
Ik heb een kijkje op de AR6200's. Reden is dat deze een lange hersteltijd nodig hebben als de link weg is: ca. 2 à 3 seconden. De AR7000 (en AR8000 vast ook wel) zijn binnen 0,5 seconde weer terug. Daarnaast is de failsafe voor de AR6200 alleen op gas (throttle cut) en voor de AR7000 en hoger op alle kanalen. Er zijn 5 kanalen nodig: 1x gas, 2x ailerons, 1x hoogte, 1x richting.
En dan om 19.00 naar het veld. Vrees dat ik er rond 19.45 pas ben.. Magoed, is tot 10.00 uur licht, dus kan nog wel even fladderen![]()
Iedereen zeker op de camping of het strand? Nou, dan hou ik de economie wel draaiende.![]()
Die verhuizing is wel lekker voor je denk![]()
ik heb wek 1 dag vrij maar morgen werken en daarna 3 weken vrij naar fr heelijkhoho Sleur, ben ook nog steeds aan het werk he.........
Zit nog steeds in Albanie te wachten tot ik aan het werk kan (in het hotel en met regelmaat op het terras:rolling![]()
ik heb wek 1 dag vrij maar morgen werken en daarna 3 weken vrij naar fr heelijk
edwin ben je al weer in nl of ben je nog verweg? kwiklings koop ik extra van je hahahaha voor een 4 kist![]()
Heeft meer te maken met een vergadering die even tussen neus en lippen door geplanned is.. zonder kenbaar te maken per e-mail.
Ik was niet aanwezig op kantoor, dus wist er niet van (tot gistermiddag).. Bah! Met dat lekkere weer binnen zitten.. bah!!!
Nee ik bedoel dat sloterdijk dichterbij het veld ligt dan zuidoost![]()
Hier in 0251 helemaal drama
Hier in 0251 helemaal drama
![]()