Even een draadje om de tongen wat los te krijgen. Ik heb via de mail aan de vaste groep vliegers een uitnodiging gestuurd om na de wedstrijd in Losser gezamenlijk de vliegersvergadering te houden en aansluitend te eten bij een plaatselijk restaurant. Nu ben ik nog opzoek naar wat input voor de vergadering en om het wat laagdrempelig te houden is het misschien handig om via het forum te reageren.
Ik heb alvast een opzetje gemaakt voor een agenda van de vergadering:
Vliegersvergadering F3K 2015
Agenda
Opening:
Organisatie:
Wedstrijden:
Toekomst:
Rondvraag
Sluiting
Als jullie nog aanvullende punten hebben dan hoor ik dat graag!
N.B.: Het restaurant heeft aangegeven onze eetwensen van te voren te willen weten. We kunnen al la carte bestellen , de prijzen variëren ongeveer van € 14,50 tot € 22,50.
Zouden jullie op de website willen kijken (http://www.lutterzand.nl/eten-drinken/a-la-carte/) wat je wilt en dit tenminste een dag van te voren willen aangeven bij het restaurant? Geef daarbij aan dat je voor de F3K-groep komt!
Regel dit zelf, anders kom je misschien zonder eten te zitten en dat zou zonde zijn!
Ik heb alvast een opzetje gemaakt voor een agenda van de vergadering:
Vliegersvergadering F3K 2015
Agenda
Opening:
- presentielijst gaat rond
Organisatie:
- nieuwe taak/functie wedstrijdleider
- wedstrijdcoördinatie
- penningmeester
- website security
- voorzitter?
Wedstrijden:
- No fly zones
- geluidsinstalatie
- drank en drugs
Toekomst:
- nieuwe taak big ladder
- nieuwe locaties
- clinics
- internationale bijdrage?
Rondvraag
Sluiting
Als jullie nog aanvullende punten hebben dan hoor ik dat graag!
N.B.: Het restaurant heeft aangegeven onze eetwensen van te voren te willen weten. We kunnen al la carte bestellen , de prijzen variëren ongeveer van € 14,50 tot € 22,50.
Zouden jullie op de website willen kijken (http://www.lutterzand.nl/eten-drinken/a-la-carte/) wat je wilt en dit tenminste een dag van te voren willen aangeven bij het restaurant? Geef daarbij aan dat je voor de F3K-groep komt!
Regel dit zelf, anders kom je misschien zonder eten te zitten en dat zou zonde zijn!