Vliegersvergadering RB Zweef

Denken we even aan de vliegersvergadering as zondag?

Beste RB-Zweef wedstrijd zweefvliegers,

Graag nodigen we jullie uit voor de jaarlijkse vliegersvergadering op zondag 9 december. Deze vergadering wordt net als vorige jaren gehouden in de clubruimte van de Arnhemse Luchtvaart Club (ALC) in Arnhem, aanvang 14.00 uur. (voor informatie over deze locatie zie www.arnhemseluchtvaartclub.nl).

Agenda voor RB-Zweef vliegersvergadering op 9 december 2007

1. Opening, vaststellen agenda
2. Verslag vliegersvergadering vorig jaar (zie aparte bijlage)
3. Jaaroverzicht en evaluatie wedstrijdseizoen 2007 (zie aparte bijlage)
4. Uitreiking prijzen voor ereplaatsen wedstrijdseizoen 2007

Pauze

5. Samenstelling Subcommissie RB-Zweef (zie toelichting hieronder)
6. Voorstel voor wijziging wedstrijdreglement F3B (zie toelichting hieronder)
7. Voorstel voor wijziging wedstrijdreglement F3J (zie toelichting hieronder)
8. Voorstel voor wijziging wedstrijdreglement F3K (zie toelichting hieronder)
9. Stemadvies voor CIAM vergadering (zie toelichting hieronder)
10. Doelstellingen en wedstrijdkalender 2008: F3B, F3J en F3K
11. Sluiting

Ad 8 Voorstel voor wijziging wedstrijdregels voor F3K:
Voor F3K is het wedstrijdseizoen 2007 prima verlopen. Voor het seizoen 2008 worden geen wijzigingen van wedstrijdregels voorgesteld. We volgen in Nederland de internationale F3K lijst van taken – indien deze wijzigt dan zullen dus ook de te selecteren taken voor Nederlandse F3K wedstrijden wijzigen.

Met betrekking tot de selectiemethode voor een – nog te plannen – WK F3K in 2009 wordt voorgesteld om de resultaten van de NK F3K in 2008 als uitgangspunt te nemen. De nummers 1, 2 en 3 kwalificeren zich dus als deelnemer voor het eventuele WK in 2009. De resultaten van het NK in 2007 tellen hiervoor niet mee.

Voorgesteld wordt om in 2008 een officiële NK status toe te kennen aan de Handlaunch – Mini klasse, naast de ‘full size’ F3K klasse. Ook wordt voorgesteld om in 2008 een junioren kampioenschap te organiseren voor F3K.

Hallo Theo,

Zeker, stond bij mij al in de agenda.
Ik weet niet wie er nog meer komt van Vlaardingen en omstreken.

Hans?

Bart? (of zit je nog aan de Wodka)

Sietse?

Vraagje in het algemeen: wie gaan er allemaal naar de vergadering?

Groeten

Frans

Frans,

Great Russian Tradition ...and now we drink Vodka, ik kan Russian Standard aanbevelen,
't was er knap koud daar in de Republiek van Tartastan -14 graden Celsius vwb de vergadering ik twijfel nog...kom denk ik niet
Cheers

Bart

Tuurlijk zal ik er zijn.

Vliegers die ik ook verwacht: Peter Aanen, Bas Breijer en Alex Hoekstra. Zij hebben tenslotte F3K prijzen gewonnen dit jaar ;)

Als iemand mij gemist heeft vandaag????? IK ben net terug uit Berlijn en wist tot een uurtje geleden niet eens dat het HLG forum weer online was. Sinds de hacking heeft mijn link niets meer gedaan.

Alex

Back