Nu mijn drone in aantocht is was ik eens rond aan het kijken waar ik nu uiteindelijk het best met een drone kan gaan vliegen. Ik heb ondertussen ook uitgepluisd dat dit in België niet meteen legaal kan, buiten op de club. Langs de andere kant blijkt dat er toch een heel pak wildvliegers zijn onder jullie. Toch vind ik hier niet meteen veel info over waar jullie meestal gaan. (Ik weet dat er databanken bestaan met daarin een aantal vlieglocaties,
maar dit is allemaal toch vrij vaag en heel officieel).
Kortom ben ik dus op zoek naar leuke plekjes om te vliegen waar dit zo veilig mogelijk en zonder storen kan.
(Ik ben zelf van het waasland dus locaties daar in de buurt (of regio Hulst) interesseren mij het meest!
Bij deze de vraag: beste medebelgen (en noorderburen), waar gaan jullie vliegen?
maar dit is allemaal toch vrij vaag en heel officieel).
Kortom ben ik dus op zoek naar leuke plekjes om te vliegen waar dit zo veilig mogelijk en zonder storen kan.
(Ik ben zelf van het waasland dus locaties daar in de buurt (of regio Hulst) interesseren mij het meest!
Bij deze de vraag: beste medebelgen (en noorderburen), waar gaan jullie vliegen?