vliegshow voor het balkon 4 x WW vliegtuigen stuntvliegend in Heemskerk!

Vergis je niet in die Merlins ,ze zaten tijdens WO 2 in de Spitfire ,en dat waren voor die tijd geduchte machine,s .
Als ze in de lucht waren kon je je beter onzichtbaar maken .

mvg Mototmuis

Maar dan waren ze zelde alleen denk?

Ik vindt het nu een super geluid iig.Al kan ik me voorstellen dat het toen der tijd niet zo werdt ervaren!

Ze zwierven over heel Duisland in groepjes van twee ,schoten op alles wat bewoog
Kwamen van over de horizon ,en als je ze hoorde ,waren ze er al .in het open veld maakte je nog wel een kans om weg te komen ,maar als je in een auto, of in de trein zat
maakte je nul kans
Mag het niet zeggen ,het waren onze bevrijders maar ik heb het anders ervaren .

mvg
Motormuis

Ze zwierven over heel Duisland in groepjes van twee ,schoten op alles wat bewoog
Kwamen van over de horizon ,en als je ze hoorde ,waren ze er al .in het open veld maakte je nog wel een kans om weg te komen ,maar als je in een auto, of in de trein zat
maakte je nul kans
Mag het niet zeggen ,het waren onze bevrijders maar ik heb het anders ervaren .

mvg
Motormuis

Als je het niet erg vind, zou je zo'n ervaring willen posten ?Ik vindt het wel intressant!

Doe dat liever niet ,oorlog is niet intressant, oorlog is smerig ,heb alles wat ik heb gezien
en meegemaakt verwerkt ,,en heb het een plaatsje gegeven ,
Wil het niet weer meemaken .
Iemand die dit niet heeft meegemaakt kan zich geen voorstelling maken ,van hoe het is
als je vliegtuig gebrom hoort ,en daarna de hele horizon ziet verduisteren door vliegtuigen ,geen 10,.geen honderd ,nee duizenden ,de ene golf bombers na de andere.
Als je dan geluk hebt vliegen ze door naar de volgende stad .en wat er dan overblijft dat heb je waarschijllijk wel eens op TV gezien ,een stad die met de grond gelijk gemaakt is
Maar op Tv zie je dan enkel de verwoesting ,maar niet de duizende doden ,mensen en dieren ,dat beeld raak je nooit meer kwijt
Hierbij wil ik het maar laten ,want dat oprakelen hiervan doet mij ook geen goed
mvg
Motormuis

Bedankt voor het begrip.
Wil toch nog een ding kwijt .Kom nog wel eens in Luchtvaart museum Soesterberg
Daar staan de toestellen waar ik indertijd bang voor was .
Als ik ze nu zie ,dan denk ik bij mijzelf, jullie hebben mij toen toch niet klein kunnen krijgen ,Misschien wel meer geluk dan wijsheid .
Geeft mij toch wel een zekere voldoening
Misschien wel sentimentele ouwe lul.. praat ,maar het zij zo

met vrierndelijke groet
Kees

Bedankt voor het begrip.
Als ik ze nu zie ,dan denk ik bij mijzelf, jullie hebben mij toen toch niet klein kunnen krijgen ,Misschien wel meer geluk dan wijsheid .
Geeft mij toch wel een zekere voldoening
Misschien wel sentimentele ouwe lul.. praat ,maar het zij zo

met vrierndelijke groet
Kees

Dat bedoelde ik met intressant.Een aantal gepasseerde generaties zal zich nooit kunnen verplaatsen in dat gevoel.Maar er zijn er wel die het soms proberen...;)

We laten het lekker rusten.Het is iig wel dat ik ook eens op een andere manier gekeken heb naar de filmpjes. Voor mij is het mooi, maar voor andere misschien niet.

Dus respect voor jouw motormuis ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back