Vliegtuig (buiten)

• Topicstarter Topicstarter ruben8
  • Startdatum Startdatum
R

ruben8

Guest
Hallo,

is dit vliegtuigje goed voor buiten?
kan de zon de verbinding verbreken?
En is er veel verschil tussen Silverlit X-Twin Jet en Silverlit X-Twin Pro?
En zeg effe de verschillen op

Er staar er wel op dat je het vliegtuigje binnen en buiten kan gebruiken,
maar is dat zo?
Maar na hoevel bft (windsnelheid) kan je er "NIET" mee vliegen.
Dat hij dus gaat crashen niet reageert enzo.
(Ik ben een beginner dus niet al te dure vliegtuigjes :D)

BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen

Silverlit X-Twin Jet by: Silverlit - Hobbytrade

Bedankt om het lezen van mijn berichtje

Ruben

Laatst bewerkt door een moderator:
HAHAHA, dat is speelgoed, niet goed om mee buiten te vliegen want het weegt niet meer dan 100 gram een zuchtje wind laat het al neerstorten, bij windkracht 1 kun je er niet mee vliegen buiten
het is infrarood dacht ik dus dat heeft neit heel ver bereik

EDIT: voor echt vliegen moet je vanaf 100 euro gaan kijken
EDIT 2: Vliegtuigjes enz van de bart smit is niet echt . dat is speelgoed je kan beter een echt vliegtuig nemen is veel meer lol

Hai Ruben,

Wil je modelvliegen serieus gaan oppakken?... NIET DOEN.
Wil je gewoon een beetje prutsen? Zelfs dan zou ik zeggen niet doen.
Er mee "vliegen" kan natuurlijk altijd.... lijkt mij alleen niet verstandig. tis meer speelgoed eigenlijke he, laat eerst een weten wat je wensen zijn?... dan kunnen we je vast wel een leuk advies geven

Gr
Ferdy

Nou die verschillen zeg ik niet effe op.
Dat kun je het beste even bekijken in de winkel denk ik. Ik heb met de verschillend vliegtuigjes gevlogen. Aleemaal zijn ze geschikt voro buiten. De snellere modellen zijn iets beter geschikt om te vliegen met lichte wind. De jet is snel genoeg voor lichte wind, probeer ze gewoon uit, voor de prijs kun je het niet laten. De electronica kun je later prima gebruiken om in een eigen gebouwd vliegtuigje of bootje tond te tuffen.
Jakko

Ik ga in begin van de zomer toch een vliegtuig kopen:

BW-design

Dat is een goeie vliegtuig om te beginnen

Ja, daarmee kan je beginnen. Als je met dat microspul wilt gaan werken is de kyosho minium wel wat. Ik heb er de hele zomer mee buiten gevlogen, maar dan moet het wel nagenoeg windstil zijn. Maar echt leren vliegen is idd het handigste met een trainer zoals je zelf al had opgezocht.
Vergeet je niet je toebehoren erbij te rekenen? O.a. zender enzo ...

Ik ga in begin van de zomer toch een vliegtuig kopen:
BW-design
Dat is een goeie vliegtuig om te beginnen

Goed zo. Ik zou em gelijk in elkaar zetten en samen met je vader of een vriendje naar een trapveldje in de buurt gaan. Als je em dan aangezet hebt geef je em een goeie gooi en dan heb je een heleboel lol.:schrik:

Oftewel 15 meter of 10 seconden en dan heb je brokken.

Ga eerst eens bij een vliegclub in de buurt kijken. Daar vind je mensen die je kunnen helpen met het maken van een keuze en bij het leren vliegen.

Ik nam aan dat je met de trainer niet zelf aan de slag ging, anders gaat het idd zoals de vorige spreker vertelde. :mrgreen:
Waar woon je ergens? Kunnen we je zeggen waar je het beste naar toe kunt voor advies. Kan je daarna altijd nog zelf bepalen of je het helemaal alleen wilt doen. Goed plan?

Ik heb al contact opgenomen met een club: www.acrowings.net

Ik ga in maart of in de zomer eens gaan. En kijken hoe zij dat doen.

Iemand van de club gaat mij begeleiden. En uitleggen hoe het moet enzo

Ik moet wel nog onderdelen kopen. Maar dat gaat wel gaan.

Woont er hier iemand in blankenberge die ook met helikopters of vliegtuigen vliegt? (zend dan een privébericht)

Ruben

Back