Vliegtuig (buiten)

• Topicstarter Topicstarter ruben8
  • Startdatum Startdatum
R

ruben8

Guest
Hallo,

is dit vliegtuigje goed voor buiten?
kan de zon de verbinding verbreken?
En is er veel verschil tussen Silverlit X-Twin Jet en Silverlit X-Twin Pro?
En zeg effe de verschillen op

Er staar er wel op dat je het vliegtuigje binnen en buiten kan gebruiken,
maar is dat zo?
Maar na hoevel bft (windsnelheid) kan je er "NIET" mee vliegen.
Dat hij dus gaat crashen niet reageert enzo.
(Ik ben een beginner dus niet al te dure vliegtuigjes :D)

BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen

Silverlit X-Twin Jet by: Silverlit - Hobbytrade

Bedankt om het lezen van mijn berichtje

Ruben

Laatst bewerkt door een moderator:
HAHAHA, dat is speelgoed, niet goed om mee buiten te vliegen want het weegt niet meer dan 100 gram een zuchtje wind laat het al neerstorten, bij windkracht 1 kun je er niet mee vliegen buiten
het is infrarood dacht ik dus dat heeft neit heel ver bereik

EDIT: voor echt vliegen moet je vanaf 100 euro gaan kijken
EDIT 2: Vliegtuigjes enz van de bart smit is niet echt . dat is speelgoed je kan beter een echt vliegtuig nemen is veel meer lol

Hai Ruben,

Wil je modelvliegen serieus gaan oppakken?... NIET DOEN.
Wil je gewoon een beetje prutsen? Zelfs dan zou ik zeggen niet doen.
Er mee "vliegen" kan natuurlijk altijd.... lijkt mij alleen niet verstandig. tis meer speelgoed eigenlijke he, laat eerst een weten wat je wensen zijn?... dan kunnen we je vast wel een leuk advies geven

Gr
Ferdy

Nou die verschillen zeg ik niet effe op.
Dat kun je het beste even bekijken in de winkel denk ik. Ik heb met de verschillend vliegtuigjes gevlogen. Aleemaal zijn ze geschikt voro buiten. De snellere modellen zijn iets beter geschikt om te vliegen met lichte wind. De jet is snel genoeg voor lichte wind, probeer ze gewoon uit, voor de prijs kun je het niet laten. De electronica kun je later prima gebruiken om in een eigen gebouwd vliegtuigje of bootje tond te tuffen.
Jakko