vliegtuig compleet met accu, servo's, motoren e.d. voor €40!

robert14

Forum veteraan
ik was een beetje aan het surfen op ebay.de en ik kwam dit modelletje tegen:

005789_3001.jpg

productbeschrijving:

Delphin delux Do328

Schnell und bestimmt wie die große Schwester.

!!! Nichts für Warmduscher oder pure Anfänger !!!

Lieferumfang: alles eingebaut
- Leichtbauweise Konstruktion
- Rumpf aus hochfestem PE-Kunststoff Tragfläche und Leitwerke aus Hightech-Schaum
- Antriebsset (fertig montiert)
- 2x Motor mit Luftschraube
- 2x Ersatz-Luftschraube
- Regler mit BEC Versorgung (fertig montiert)
- 2x Steuerservo (fertig montiert)
- Flug-Akku 8,4 Volt
- Ladegerät 220 Volt
- Fahrwerk mit Rädern
- Diverse Kleinteil
- Toys-DVD Video
- Anleitung deutsch

Reduzierte 2.Wahl Ware mit leichten Farb und Design -Fehler

Sie benötigen noch: - Fernsteuerung und Empfängereinheit ab 3 Kanal

Technische Daten:
Spannw.: ca. 850 mm
Länge: ca. 675 mm
Gewicht: ca. 625 g
RC: 3/4 Kanal-FM
Seiten-/Höhenruder
Motor regelbar
Akku: 8,4V 900mAh
Motor mit Getriebe: 2 x 180er
Bauzeit: ca. 15 Min.
Flugzeit: ca. 10 Min.

is dit een goed modelletje om een beetje meet rond te vliegen op de camping?
dan wel met een 2s lipo erop van 1300mah. zender+ontvanger heb ik al dus dit zou dan toch moeten werken??

jullie zeggen wel allemaal "speelgoed" maar er liggen gewoon standaard micro servo's e.d. in :D

ik denk dat ik dit eerst maar laat en mn auto ga tunen

Ik heb dat vliegtuig (met een andere merknaam, maar wel echt hetzelfde).
Het lukt mij net om het indoor te vliegen. Eigenlijk een beetje te snel en tezwaar voor binnen, maar met 2s 350 gaat het dan net.
Voor buitn erg geschikt. Geen puur beginners model, maar ook weer niet idioot ingewikkeld te vliegen.

Camping model voor iemand met een beetje ervaring? Zeker wel!

Harold zei:
Het lukt mij net om het indoor te vliegen. Eigenlijk een beetje te snel en tezwaar voor binnen, maar met 2s 350 gaat het dan net.
Voor buitn erg geschikt. Geen puur beginners model, maar ook weer niet idioot ingewikkeld te vliegen.

het is gewoon voor de windstille avonden op het veld :D

gewoon standaard stekkersysteemen voor de servo's en regelaar??? en wat voot stekker zit er op de accu?? en is het gewoon 1 regelaar op 2 motoren??? en waar is het toestel van gemaakt?? foto??

sorry, ben erg benieuwd :lol:
en qua vliegervaring heb ik ervaring met de simulator (fms) en ongeveer 15 vluchten met een motorzwever en 1 vlucht(je) met een depron ding (gecrashed) en uren met de x-twin.

robert14 zei:
ik vind 625 gram ook wel een beetje veel voor een vliegtuigje met 85cm span

Nee hoor! Valt best mee. Wel waarneer je vergelijkt met depron dingetjes. Het is een redelijk normaal gewicht voor een kistje van dat formaat en type. Het is bovendien een rustig vliegend hoogdekkertje. Zoals al eerder gezegd in het topic, vliegt hij relatief snel. Dat komt dan ook door de wat hogere vleugelbelasting. De 2 vertraagde 180 motortjes zullen het prima doen op dat kistje. Hij zal niet overpowerd zijn maar hij zal er prima mee vliegen. Ik heb bijv. een kistje van 82cm die ook 640g weegt!

gr,

niels

heb je ook wat detailfoto's?? van b.v. de binnenkant, verder wel goede servo's?? en hoe vliegt het op de standaard meegeleverde accu's??

robert14 zei:
heb je ook wat detailfoto's?? van b.v. de binnenkant, verder wel goede servo's?? en hoe vliegt het op de standaard meegeleverde accu's??

IKKE??????? :wink:

Ik heb hem niet hoor! :P Het gaat er gewoon om dat een dingetje van 85cm met 620g best aardig kan vliegen! :D

sorry voor de onduidelijkheid :P

gr,

niels

niels steigenga zei:
IKKE??????? :wink:
nee, sorry was bedoelt voor:

Harold zei:

dus aan jouw de vraag, zou je wat foto;s kunnen posten??

Back