Vliegtuig gezocht

• Topicstarter Topicstarter CoNAiR
  • Startdatum Startdatum
C

CoNAiR

Guest
Hallo,

Al een tijdje is mijn oog gevallen op een RC p51 mustang van het merk airfield.

Alleen na lang gezocht te hebben ben ik er nog steeds niet achter welke winkel in Nederland deze vliegtuigen ter beschikking stelt.

De mogelijkheid is er om de vliegtuig te laten shippen naar nederland, alleen als ik dit doe zijn de kosten even hoog als die van het vliegtuig zelf.

Dit vind ik dus zonde.

Hier is een link naar de vliegtuig waarnaar ik op zoek ben.

Airfield 2.4Ghz P-51 Marie 1450mm 57" 5-CH Warbird RC Plane w/Electric Retracts V2 RTF (Yellow)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het vinden van de winkel die deze vliegtuigen leveren.

Met vriendelijke groet,

Maurice

De airfield-serie vliegtuigen zijn alleen in Amerika leverbaar. Ik heb er ook al naar gezocht, maar alleen omdat ik benieuwd was. Het helpt dus als je familie daar hebt wonen, die 1s in de zoveel tijd langskomen. Voor zover ik weet levert nitroplanes.com ze. Zijn de kosten trouwens even hoog als het toestel zelf?
Ik weet niet of je hier wat aan hebt.

Groet

De Airfield vliegtuigen zijn gewoon rebranded FMS vliegtuigen.

De naam Airfield word enkel gebruikt voor de amerikaanse markt.

Maar het zijn gewoon allemaal vliegtuigen van het merk FMS.

Dus zoek op FMS P-51 1400mm en je zal wel iets vinden.

Ik kan ze hier bij mijn lokale hobbyboer kopen en hij heeft ze op stock.

Ps: trouwens je moet niet meer de V2 hebben want ze zitten al aan V6 en die heeft een hoop verbeteringen tegenover V2.

Op ready2fly.com verkopen ze die ook.
En ik dacht dat die een van de goedkopere was voor de fms toestellen.

Het is inderdaad een winkel met een aantrekkelijke prijs op de FMS toestellen.

Alleen als ik een FMS toestel aanschaf zal ik er zelf nog een zender en ontvanger moeten bijkopen.

Nu vroeg ik me alleen nog af welke hiervoor het best is.

Zelf heb ik nog even rondgekeken en zag ik de spectrum DX6i al staan.

Aangezien alle functies die hier op zitten weet ik zelf nog niet zeker of dit misschien niet wat the enthausiast is aangezien ik me geen raad zou weten hoe ik allemaal gebruik zou kunnen maken van de functies die erbij zitten.

Het is inderdaad een winkel met een aantrekkelijke prijs op de FMS toestellen.

Alleen als ik een FMS toestel aanschaf zal ik er zelf nog een zender en ontvanger moeten bijkopen.

Nu vroeg ik me alleen nog af welke hiervoor het best is.

Zelf heb ik nog even rondgekeken en zag ik de spectrum DX6i al staan.

Aangezien alle functies die hier op zitten weet ik zelf nog niet zeker of dit misschien niet wat the enthausiast is aangezien ik me geen raad zou weten hoe ik allemaal gebruik zou kunnen maken van de functies die erbij zitten.

Een DX6i is toch het minimum tegenwoordig wat je nodig hebt hoor.
Zeker voor dit type vliegtuigen.

Oke, zo weet ik voldoende.

Hartstikke bedankt voor je hulp!

mvrg,

Maurice

Hoeveel ervaring heb je met vliegen? Uit je Posts kan ik opmaken dat je een beginner bent en dan zou ik wls ik jou was meteen maar drie van deze kisten bestellen, of op zn minst een hele voorraad reserve onderdelen.

Mvg Jesse

Hoeveel ervaring heb je met vliegen? Uit je Posts kan ik opmaken dat je een beginner bent en dan zou ik wls ik jou was meteen maar drie van deze kisten bestellen, of op zn minst een hele voorraad reserve onderdelen.

Mvg Jesse

Jaja, ik weet het, nou ja beginner met vliegmachines dan, ik vlieg al, alleen met heli's dus dat zal wel even wennen worden inderdaad, wat ik wil is een goede zender met ontvanger kopen, die ik later dan ook kan gebruiken voor een P51, ik ga eerst een Cessna kopen voor ik weer verdere stappen doe :cool::cool:

Maar evenzogoed bedankt voor de tips en het medeleven :D:D

Back