Vliegtuig kopen

• Topicstarter Topicstarter Wilfred
  • Startdatum Startdatum
W

Wilfred

Guest
Ik wil een bouwpakket van een Sportster Bipe 40 kopen alleen daar zit helemaal niks bij. Ik had 30 euro geboden maar bij wou er 60 voor hebben. Is dat niet een beetje heel erg veel? Het is dus alleen maar een beetje balsa hout.

55920.jpg

Dit is alles

Dat vond ik dus ook. Hoeveel zou ik er voor kunnen geven?

ik zie dat het vliegtuig van Great Planes(best goed merk) is, het is al een wat ouder type, want het zit niet meer in het assortiment van Great Planes. Jammer dat het alleen het balsa is ,je bent dus nog wel wat geld kwijt om hem af te maken. Hoe groot is het toestel eigenlijk?
Ik zou toch bij nader inzien toch hoger bieden, lijkt me een leuk toestel en het is nog nieuw, in de winkel is zo'n pakket duurder.
Zit er wel nog een tekening bij? want dan kun je hem later nog eens bouwen, voor weinig geld.

Sluit een overeenkomst met de verkoper. Compromis: €45,- Motiveer je mening door subtiel aan te geven dat het slechts om een hoopje balsa gaat. Hou er zelf wel rekening mee dat de nieuwprijs van de bouwdoos redelijk hoog geweest kan zijn. Voor de 'gewone' Super Sportster .40 bouwdoos betaal je in Nederland al gauw zo'n €125,- Aangezien het een Biplane is zal dit model in nieuwprijs zelfs iets hoger hebben gelegen...

"Voor een dubbeltje zit je niet op de eerste rang."

Back