En of Gerald er blij mee is!
Het is een hele stapel om door te spitten,maar geweldig om te doen.
Het is van alles wat,zeker de wat oudere bouwjaren.
Ik als vintage fanaat ben erg onder de indruk van wat er uit de doos getoverd werd.
Alles keurig bijgehouden en geordend.
Duidelijk werk van een bevlogen modelbouwer...maar dat voel je al meteen als je bij de heer Janssen over de drempel stapt.
Indrukwekkende kisten langs de muur en een meeslepende manier van praten over zijn bouwprojecten.Kortom een modelbouwer/vlieger in hart en nieren.
Zoals eerder aangegeven zijn de tekeningen als PDF gratis te krijgen.
Met de PDF kun je gemakkelijk de tekening laten printen bij de plaatselijke copyshop.
Ik wil ze ook wel laten printen tegen de netto printkosten en eventuele verzendkosten.
Indien belang bij een tekening stuur me even een pbtje.
Het is een beste bak tekeningen,dus ben er nog wel een paar avonden zoet mee om alles te bekijken (en weg te zwijmelen,maarja om nu even snel al die modellen te gaan bouwen)en in te scannen.
Bij deze alvast een klein overzichtje wat al is beoordeeld:
CARGO,bouwtekening MT 687,hoogdekker spann 1950 mm,6,5 - 10 cc
CAP 10,Laagdekker,Tekening van Airfly-modelle,spann 2400 mm
BLEU ANGEL,Model van wereldkampioen RC-1 van 1973 Tsugutaka Yoshioka,Bouwtekening MT-683,Spann 1630 mm,motor 10 cc
ROBBE BRONCO,Beginnersmodel,spann 1100 mm,inclusief bouwbeschrijving,echter geen tekeningen van de ribben
BULLET,Motorkist,inclusief bouwbeschrijving van MULTIPLEX,Geen tekeningen van de ribben
BETA GRAUPNER,Zwever
FRECHDAX HEGI,spann 1100 mm,Motorkistje,compleet met bouwbeschrijving
FUZY,MT_bouwtekening 789,spann 920 mm,1,5 - 3,5 cc,Hoogdekker
GEIER ROBBE,Spann 1515mm
GEPARD-4,RC-1 kistje vanaf 1 pk,span 1540 mm.1977
B-25 MITCHELL,Maratuka model,Spann 1800mm
AUSTER J-1 HEGI,inclusief bouwbeschrijving,ATTOW 40 KATO,motor 6,5 cc,RC1achtig kistje,spann 1420 mm
Nogmaals mijn enorme dank aan de heer Janssen voor het beschikbaar stellen van deze tekeningen
m vr gr
Gerald