Vliegtuig Skywarrior verstandig?

• Topicstarter Topicstarter Ruben
  • Startdatum Startdatum
R

Ruben

Guest
Hallo,

Aangezien ik dit vliegtuigje ga kopen wil ik graag weten of mensen hier ergaring mee hebben.
Die mij tips kunnen geven.

Ik hoop dat er hier mensen op reageren!

even een fototje erbij misschien dat mensen hem dan beter herkennen :-)
b_136.jpg

Ruben, het ligt er aan wat je wilt gaan doen.
Dit valt in mijn ogen onder de noemer speelgoed.
Leuk om even te proeven van hoe het is om te vliegen. Echter als er iets stuk gaat vaak moeilijk te repareren.
Maar je woont in Almere, er is een vliegclub in Almere ( adres even zoeken met Google !! ), ga daar eerst eens kijken.
Vraag of je lid kan worden, of ze je les willen geven en wat zij jou kunnen adviseren als vliegtuig om mee te beginnen.

Ikzelf ben altijd bang dat dit soort vliegtuigjes/setjes mensen soms alleen maar teleurstelling kunnen brengen. Dat vind ik jammer, want ik vind dit een heerlijke hobby en hoop dat ook anderen daar plezier aan kunnen hebben.

Je doet het in ieder geval goed je ook hier te laten informeren.

Succes,

Hans.

Dit word mijn eerste vliegtuig en is alleen om te testen of ik het ook echt leuk vind ;).
Mocht ik het toch leuk vinden ga ik een beter vliegtuig kopen en lid worden van de club!

Kom donderdag (hemelvaart) eens naar het veld van Gooi en Eemland (bij stichtse brug).
We houden een vliegshow, dan kan je zien wat er zoal mogelijk is.
Vraag naar Harold (ikke). We kunnen vast wel een wat regelen dat je een keer (mischien niet die dag) met een "echte" kan sturen.
Let even op waar je dat uiprobeer vliegtuigje gaat vliegen. Je hebt vast al gezien dat we niet zo dol zijn op "wildvliegen".
Met een kist van 3kg natuurlijk wel meer een probleem dan met een stukje piepschuim.

Ik zal wel even komen kijken paar minuutjes fietsen van mij vandaan :)
Miss. zie ik je daar!
Hoelaat is het?
Ja begrepen ;)

Back