Vliegtuigstandaard

Burp

Forum veteraan
Nu ben ik al een tijd op zoek naar die standaarden voor modelvliegtuigen waarbij de bovenkanten op verschillende standen kunnen worden gezet. Dit om verschillende vliegtuigen op te kunnen leggen als je aan het werk bent.

Weet iemand hoe zo'n standaard heet of waar deze te koop zijn? Ik bedoel niet die rubberen dingen maar echt wat stevige.

Zoiets?
<code><a href="http://www.conrad.nl/ce/nl/product/240447/"> Reely Startbox Fancy Bouwpakket voor modelpiloten <em>(Conrad Electronic)</em></a></code>
<code></code>

Of bedoel je gewoon een keyboard standaard?

Die gebruik ik veelvuldig met de jets en andere modellen.

Zoals Berto al aanhaalde is zo'n piano (of beter orgel) standaard echt geweldig.
Ik gebruik die voor al mijn grote(re) modellen...

Groetjes,

Davy

Eigenlijk zo'n ding waar je voor verschillende vliegtuigen de bovenkant kan instellen. Gewoon of op de kop leggen.

/edit
Gevonden wat ik bedoel!! Eindelijk ;)

Het is van Robart, de super stand II
Super Stand II | Robart Manufacturing

Zo te zien voor wowel grote als kleine vliegtuigen te gebruiken.

Berto, Danny, zo'n standaard heb ik ook en gebruikte ik vroeger voor mijn bigscale auto. De standaard die ik hierboven bedoel kan daar ook gewoon op zodat je op normale hoogte kan werken, of gewoon op en tafel natuurlijk. Dus echt om het vliegtuig zelf te ondersteunen. Hoef ik voor mijn verschillende vliegtuigen niet zo'n mal te maken waar hij in past.

Zo'n ding van HK ziet er ook goed uit. Ik heb die van Robart inmiddels besteld en als die van HK uit komt dan komt die met een volgende bestelling wel mee.

Hallo Martin,
Ik heb precies dezelfde van Robart. Een prima ding en het weegt niks. Dermate niks, dat ik nu die verstelbare nokken even met schilderstape heb vastgezet, nadat ik voor de tweede keer er achter aan moest rennen, toen ze over het veld wegwaaiden. Bij windkracht 4 of meer, gaat de hele mount spontaan over het gras sleeen. Prop dan een paar gewichtjes in de buis.
Groeten,
Hans

Hans,
Goed om te horen. Ik wil hem eigenlijk voornamelijk gebruiken om thuis op te leggen als ik wat wil sleutelen. Op het veld kan dus ook maar even zorgen dat hij niet weg waait dus ;)

Back