vliegwiel los<-gemaakt. Nu slipt trekstarter

• Topicstarter Topicstarter bartjuhhhh
  • Startdatum Startdatum
B

bartjuhhhh

Guest
ik heb sins een paar dagen een Buggy 1:8 4.1cc HPI gekocht, van een vriend en daar weer een vriend van alleen die had er geen verstand van
op het begin was hij niet kapot heb 1 tankje leegereden, netjes laten warmlopen. Toen ondertussen was hij een keer afgeslagen dus ik wilde opnieuw starten trek ik het touwtje eraf dus ik was afgewerkt. Ik laat de moter afkoelen trekstarter gemaakt, wil weer gaan rijden, maar als ik gaf gas ging ik niet vooruit. Ik zag de het vliegwiel niet draaide dus uit elkaar gehaald ik wilde hem wat strakken aandraaien maar ik kon hem niet verder aandraaien dus heb ik er maar een ringetje ondergedaan en toen vastgedraaid, zat goed vast. ik zet alles in elkaar, ik aan de trekstarter trekken en toen ging hij alleen maar roetsj inplaats van plop plop plop.
het is niet de lager van de trekstarter want als ik met mijn vinders draai doet hij het wel.
ik zag dat in de zuigerstang een pinnetje met een veertje zit die grip moet pakken als je hem aantrekt volgens mij doet hij dat niet meer, wast toen ik de achterkant er weer afhaalde lag het pinnetje los in de motor ik nog een keer erin gestopt lag het daarna weer in.
iemand enig idee hoe ik dit moet maken(als die het probleem is)
wat een verhaal :?

Het lijkt me zo dat je nuttigere antwoorden krijgt in een auto forum... Dit is over modelvliegen, k snap eerlijk gezegd niks van je verhaal :roll:
maar ja, ben dan ook geen rijder :wink:

Back