vliegwiel starterbox

jah, die bedoel ik..

en die kan je gewoon bij elke modelbouwzaak halen(ik woon in veenendaal, ik kan naar quartel..dat is wel een goed toch)

Gr

Hangt er een beetje vanaf van welk merk de startbox is... Er zit nog wel wat verschil tussen de startboxen...

Probeer om te beginnen een fabrikant en onderdeenr. te achterhalen , maakt het een stuk makkelijker...l

Als je op de site van LRP kijkt kun je de manual bekijken.
Er is een herbouw-setje verkrijgbaar:
#37190 LRP Competition Starter box spare parts set (includes belt and starting disc)

Ik zou zeggen stap naar een winkel en vraag of ze het kunnen bestellen voor je :)

Als je op de site van LRP kijkt kun je de manual bekijken.
Er is een herbouw-setje verkrijgbaar:
#37190 LRP Competition Starter box spare parts set (includes belt and starting disc)

Ik zou zeggen stap naar een winkel en vraag of ze het kunnen bestellen voor je :)

of bellen als het niet in de buurt is ;)

Even als een opmerking daarnaast, ik meen gehoord te hebben dat The-Border er mee stopt, dus of je het daar (nog) kunt krijgen vraag ik me af. Neem dit bericht even met een korreltje zout want ik weet het niet zeker.

Klopt, de kans is alleen groot dat dit soort spul er nog wel is want daar komt het grote gros niet op af. Maar LRP is in Nederland ondersteund door RC-Connect en veel winkels doen zaken met RC-connect dus moet het geen probleem zijn.

Back